تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
کابین چرمی چیست؟ (با محصولات مراقبت از پوست آشنا شوید)

صفحه ی نخست

ایمیل مدیر

صفحه خانگی

مشخصات مدیر

RSS

علاقمندی کردن

ذخیره کردن صفحه

منوی اصلی

صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
بزرگترین فروشگاه اینترنتی

خبرنامه



لينك باكس و بنر

پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سايت خاور نیوز خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طريق نظرات به ما اطلاع دهيد .
کابین چرمی چیست؟ (با محصولات مراقبت از پوست آشنا شوید)
درباره :

 کابینت چرمی یک کابینت چرمی است

در این مقاله به شما توضیح خواهم داد که چه پاکسازی پوست و کابین هیدرودرمی یا به عبارتی صورت پوست، محصولات کابین پوست را ارائه می کنم.

باید بگویم که انواع مختلفی از فیشال برای پوست صورت وجود دارد که هر کدام برای اهداف مختلف و بر اساس نوع پوست افراد طراحی شده اند. این انواع شامل پاکسازی عمیق صورت یا استفاده از روش های پیشگیری از آکنه و جوش، ضد پیری و جوان کننده صورت، روشن شدن پوست صورت و لکه های بارداری، فتوتراپی صورت، بازسازی سلول های پوستی شیمیایی است. ، لایه برداری شیمیایی صورت یا لایه برداری شیمیایی، آنزیم میکرودرم ابریژن صورت و صورت. ما همچنین صورت را مرطوب می کنیم، تولید کلاژن را تحریک می کنیم، منافذ پوست صورت را تمیز می کنیم و پوست را برای دریافت سرم ها و مواد مغذی آماده می کنیم.

ممکن است در انتخاب صورت مناسب برای پوست خود کمی سردرگم شوید. اما نگران نباشید. با توصیه های پوستی در این زمینه می توانید بهترین آرایش صورت را برای پوست خود بیاموزید.

در همین حال، فراموش نکنید که هر درمان مراقبت از پوست صورت با یک مشاوره شروع می شود، جایی که پزشک تعیین می کند کدام محصولات و روش های صورت برای شما مناسب است یا کدام محصولات و درمان ها بهترین نتیجه را برای پوست شما خواهند داشت. . همراهی کند

نمایش کابین پوست

مراحل روی پوست صورت

پوست ما پوشش اصلی ما در برابر تاثیرات محیطی مانند نور خورشید، آلودگی هوا، گرد و غبار، میکروب ها، سموم و اشعه های مضر است.

بنابراین لازم است در فواصل زمانی معین پوست را تمیز، ترمیم و جوان سازی کرد.

همچنین بخوانید : پاکسازی پوست VIP چیست؟ (معرفی پکیج کامل پاکسازی پوست)

مراحل پوست صورت عبارتند از:

پوست را تمیز کنید

برای خوردن

شمع بندی

منافذ را تخلیه و باز می کند

مالش دادن

سرم درمانی و تغذیه پوست

مرحله اول: پاکسازی پوست

در این مرحله توصیه می شود ناحیه صورت و گردن را با روغن گیاهی یا محلول های پاک کننده ماساژ دهید تا مواد آرایشی و آلودگی ها از روی پوست پاک شود. سپس پاک کننده از روی پوست برداشته می شود، صورت کاملا خشک شده و برای مراحل بعدی آماده می شود.

گام دوم. بخور

از بخار برای تاثیرگذاری بیشتر صورت و تاثیر بر عمق پوست استفاده می شود. این دود به مرطوب شدن و نرم شدن پوست و بهبود پاسخ درمانی پوست کمک می کند. با این حال، جالب است بدانید که اگر بیمار پوست بسیار حساسی دارد، ممکن است تصمیم بگیرد که از ماسک صورت استفاده نکند. بنابراین بهتر است از دود خانگی حتی با بخار آب به تنهایی و بدون مشورت پزشک استفاده نکنید.

مرحله سوم: برداشتن پوست

در این مرحله بسته به نوع پوست و میزان عوارض پوستی، سلول های مرده سطح اپیدرم با کرم لایه بردار یا لایه بردار از روی پوست پاک می شوند. در مورد عملکرد لایه بردارها بهتر است بگوییم که این مواد فقط چسبندگی سلول های پوست را برای جداسازی کراتینوسیت های پوست کاهش می دهند و تاثیری در ترمیم یا تقویت پوست ندارند.

مرحله 4: منافذ پوست را باز کنید

بهتر است این مرحله را با یک مثال مختصر توضیح دهیم. همانطور که ما نیاز به تنفس داریم، پوست ما نیز به اکسیژن نیاز دارد. منافذ پوست ما دریچه هایی برای ورود اکسیژن به پوست هستند و اگر این منافذ توسط چربی اضافی یا سلول های مرده یا حتی باکتری ها مسدود شوند، اکسیژن رسانی به بافت پوست کاهش می یابد و باعث آکنه، آکنه و پیری پوست می شود. . رخ دادن

تخلیه را می توان به صورت دستی یا با ابزار مخصوص انجام داد. البته دوستان دقت کنید اگر این مرحله اشتباه انجام شود ممکن است عوارضی مانند زخم، کبودی، قرمزی یا آسیب عصبی روی صورت ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: هایپوتراپی و بالا بردن ارتفاع چیست؟ از کجا یاد بگیریم؟

مرحله پنجم: ماساژ صورت

ماساژ درمانی صورت بر روی صورت و قسمت بالایی بدن تمرکز دارد تا تخلیه لنفاوی و سم زدایی را افزایش دهد. همچنین ماساژ باعث افزایش خون رسانی به پوست، تحریک عضلات صورت و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

مرحله ششم: سرم، ماسک و تغذیه درمانی

در این مرحله یک ماسک یا مرطوب کننده مناسب روی پوست زده می شود تا خشکی پوست از بین برود و روتین صورت با یک سرم شفابخش، مرطوب کننده و ضد آفتاب به پایان می رسد. در واقع در این فرآیند سعی می کنیم با کمک سرم ویتامین های لازم برای ترمیم و کلاژن سازی پوست و افزایش یکپارچگی و محافظت از پوست در برابر نور خورشید را فراهم کنیم.

آیا قبل و بعد از آرایش صورت نیاز به مراقبت خاصی دارم؟

اول، یا بهتر است بگوییم، مهم‌ترین مراقبت قبل از صورت، در مورد محصولات پوستی که استفاده می‌کنید، مشکلات پوستی، هورمون‌ها یا سابقه بیماری‌های مربوط به پوست با پزشک مشورت کنید. با این کار نه تنها اثربخشی درمان صورت خود را افزایش می دهید بلکه از تحریک و آسیب به پوست در طول درمان نیز جلوگیری می کنید. علاوه بر این، توصیه می کنم چند روز قبل از انجام صورت خود از محصولات لایه بردار و اسکراب یا محصولات آرایشی حساسیت زا استفاده نکنید.

شستن صورت دو تا سه روز قبل از شستشو توصیه نمی شود

همچنین با توجه به اینکه پوست شما ممکن است بعد از درمان صورت دچار درجاتی از التهاب و قرمزی شود، استفاده از ضد آفتاب و مرطوب کننده های سبک مناسب پوست خود را فراموش نکنید. همچنین برای شستن چرم از پاک کننده های اسیدی یا قلیایی یا الکلی استفاده نکنید. از آنجایی که پوست بعد از درمان صورت بسیار حساس است، به مدت 48 تا 72 ساعت نباید از مواد شوینده یا لایه برداری قوی استفاده کنید.

همچنین بخوانید: بهترین برندهای رژ لب بدون سرب کدامند؟

آیا ماسک تمام بیماری های پوستی را درمان می کند؟

ممکن است تعجب کنید که آیا درمان صورت قادر به از بین بردن جای زخم و اسکار، مشکلات پوستی قدیمی، بیماری های پوستی عمیق تر یا مشکلاتی مانند هایپرپیگمانتاسیون پوست صورت است یا خیر؟ بهتر است بگوییم در سال های اخیر روش هایی مانند میکرودرم ابریژن و استفاده از لیزر برای حل مشکلات پوستی مقاوم در برابر درمان گسترش یافته است. بنابراین، پس از مشورت با پزشک، می توانید بهترین روش را برای درمان خود بیابید.

تعداد جلسات پوست صورت

تعداد جلسات پوست صورت برای هر فرد بسته به نوع پوست و آسیب پوست متفاوت است. اما بهتر است این درمان هر چند ماه یکبار و البته با نظر پزشک انجام شود. معمولاً افرادی که مستعد آکنه، آکنه، لکه های ناشی از افزایش سن هستند، افرادی که پوست حساس یا پوست بسیار چرب دارند، نیاز بیشتری به آرایش صورت دارند.

چه کسانی نباید از صورت استفاده کنند؟

صادقانه بگویم، تاکنون هیچ روش درمانی 100٪ ایمن پیدا نشده است. بنابراین، گروه های پرخطر مانند زنان باردار یا مادران شیرده باید قبل از درمان صورت با پزشک خود مشورت کنند.

همچنین، افراد مبتلا به سرطان پوست، حساسیت پوستی یا شرایط ژنتیکی که بر روی پوست آنها تأثیر می گذارد، باید قبل از استفاده از ماسک مشاوره مناسب را دریافت کنند.

در پایان این مقاله از صبر و همکاری شما در خواندن این مقاله تشکر می کنم. من فاطمه حبشی از شما دعوت می کنم برای آشنایی بیشتر با مراقبت از صورت از دوره های آکادمی فلدورا دیدن کنید (عناوین آموزش پاکسازی پوست صفر تا صد را ببینید).

https://fatemehhabashi.com/facial-products/

برچسب : ,
نوشته شده در شنبه 14 آبان 1401 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
عناوين آخرين مطالب ارسالي
» تکنیک های بازنویسی محتوا
» وسواس چیست؟ انواع وسواس‌های فکری و عملی و درمان آن‌ها
» آزمایش مایع نخاعی ; عوارض آزمایش LP و یا پیونکسیون کمری
» آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «جاده»
» آهنگ جدید سینا حجازی به نام «برمودا»
» برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟
» رنگ کردن و استفاده از مو
» آهنگ جدید مجید رضوی به نام «این همه دوست دارم یادت میشه نره»
» خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)
» دما باید به دقت کنترل شود
» امنیت فیزیکی چیست؟ معرفی تهدیدات و ریسک های Physical Security
» انواع دستگاه فتوکپی
» تاثیر روانشناسی آموزشی در بهبود آموزش و پرورش
» آهنگ جدید معین زد به نام «من خوابم نمیبره دیگه خوابم نمیبره
» A - Z از فالوور اینستاگرام فالونیک
» آنچه باید از معلمان خود درباره باغ پرندگان اصفهان پرسیده داشته باشید
» دبی مال بد است. اما بهتر است به احتمال زیاد درباره آن اضافی بدانید.
» معایب و مزایای استفاده از مایکروفر
» دیگر هرگز روستای فیلبند خود را از دست ندهید
» A - Z راهنما خرید فالوور اینستاگرام ارزان

صفحات ديگر


درباره وبلاگ




آرشيو مطالب

1403
1402

نظر سنجی



آمار و امكانات

تعداد آنلاین : 1
بازدید امروز : 389
بازدید دیروز : 587
بازدید هفته : 3549
ماه گذشته : 11739
سال گذشته : 72626
بازدید کل : 213217
تعداد پست ها : 51
تعداد نظرات : 1
پیج رنک : PageRank 0 out of 10

0


پشتیبانی

RSS

POWERED BY
blogtez.com