تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
دبی مال بد است. اما بهتر است به احتمال زیاد درباره آن اضافی بدانید.

صفحه ی نخست

ایمیل مدیر

صفحه خانگی

مشخصات مدیر

RSS

علاقمندی کردن

ذخیره کردن صفحه

منوی اصلی

صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
بزرگترین فروشگاه اینترنتی

خبرنامه



لينك باكس و بنر

پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سايت خاور نیوز خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طريق نظرات به ما اطلاع دهيد .
دبی مال بد است. اما بهتر است به احتمال زیاد درباره آن اضافی بدانید.
درباره :

 

همچنین این مرکز خرید برند های پوشاک معروفی را برای فروش دارد مانند H&M و Sephora، Waitrose. آن ها در کنار خرید اسباب بازی از آکواریومی با ۴۸ متر تونل و تماشای انواع کوسه ها و ماهی های رنگی و عروس دریایی لذت می برند. ولی اگر این هم راضی تان نکرد می توانید به کمک غواصان وارد آکواریوم شوید و در کنار کوسه های آکواریوم، یکی از بی نظیرترین تجربه های زندگیتان را داشته باشید. طراحی زیبای این محوطه به کمک نورهای نئونی رنگی و فضاهای سبز جذاب محیط مناسبی را جهت گذراندن لحظاتی شاد در کنار خانوادهتان فراهم میکند. از دیگر اماکن تاریخی دبی، دهکده میراث هاتا میباشد که ارگ و قلعه 200 ساله ای در آن قرار دارد که بازدید از آن بسیار جذاب است. به طور کلی این مرکز خرید، حدود 140 فروشگاه دارد که گردشگران زیادی همه ساله آن را بازدید می کنند. منطقه بستکیه فعلی دبی نماد حضور چندصد ساله ایرانیان در این شهر است. اگر شما می خواهید به سبک رنگارنگ و آذین شده قدم نهاد قدم بگذارید بهتر است به این پاساژ بروید. البته در بسیاری از فروشگاههای کوچک میتوان با چانه زدن قیمتها را تعدیل کرد اما در فروشگاههایی که به سبک غربی فعالیت میکنند، با توجه به قیمتهای اکثرا متعادل چانه زدن تاثیری در قیمتها نخواهد داشت. برخی از جاذبههای اصلی خرید در اینجا عبارتاند از فروشگاههای بزرگ لنگر، Centrepoint و Debenhams. جاذبههای این دنیا اونقدر زیاده که شاید نتونم همه رو از نزدیک ببینم، ولی بازم برای اون روز رویا پردازی میکنم و همین رویا پردازی باعث شده که موقع نوشتن جوری جزئیات رو توی ذهنم مجسم کنم که انگار قبلا اونجا بودم. سینما ریل دبی مال یکی از ۴ شعبه سینما ریل دبی است که با داشتن ۲۲ پرده سینمایی، امکان به تماشا کشیدن همزمان فیلمهای مطرح روز دنیا را دارد.

در این مرکز خرید لوکس دبی میتوانید انواع کالاهای لوکس را بخرید و یا در سینمای 21 صفحهای آن، فیلمهای مشهور دنیا را تماشا کنید. میتوانید با تور دبی علاءالدین تراول همراه شوید یا سفری شخصی به این شهر داشته باشید و گشت و گذاری بینظیر در بهترین مراکز خرید دبی را تجربه کنید. دبی مال در کنار برج خلیفه که بلندترین برج دنیا است قرار دارد و هر سال بیش از ۸۰ میلیون گردشگر از طریق تورهای گردشگری و یا شخصی را به سمت خود می کشاند. عین دبی نقشی استراتژیک در حمایت از چشمانداز بلندمدت دبی برای تقویت موقعیت جهانی خود بهعنوان یک مرکز کلیدی گردشگری و ادامه ساختن شهرت امارت به عنوان پیشرو در موقعیت های تفریحی و سرگرمی جهانی را ایفا میکند. اگر این قطعه کثیف است و نیاز به تمیز کردن دارد ، بهتر است آن را به یک کارگاه جواهرات ببرید. برای دسترسی به سطح 125، شما نیاز دارید بلیط ورودی برج خلیفه، که همچنین به شما امکان می دهد از سطح 124 بازدید کنید. در حقیقت این مرکز خرید بخشی از پروژه برج خلیفه دبی میباشد. یک باغ وحش و یک محل بازی برای کودکان نیز در مرکز خرید مرکاتو وجود دارد. نام این محل برگرفته ااز یک جهانگرد معروف عرب به اسم ابن است. مرکز خرید ابن بطوطه شامل ۲۷۵ فروشگاه، فان سیتی مخصوص کودکان سالن بولینگ، مجموعه سینمایی با ۲۱ پرده و۵۰ رستوران سنتی و محلی است و یک سالن نمایشگاه بزرگ به نام چاینا کورت نیز دارد که سالانه رویدادهای مهمی را در آن برگزار می کنند. علاوه بر این ها، یک هتل جذاب به نام هتل لاپتیا دبی نیز در این مجموعه چند منظوره به چشم می خورد. یکی از لوکس ترین و مدرن ترین شهرهای جهان، دبی می باشد و دارای جاذبه های گردشگری زیادی از جمله مراکز خرید است زیرا جذاب ترین قسمت هر سفر، خرید و گشت و گذار در مراکز خرید است.

این مکان پس از دبی مال و سیتی استارز بزرگ ترین فروشگاه خاورمیانه است، این مرکز سه طبقه دارد که هر سطح آن به قسمت پارکینگ اتومبیل ها راه دارد، از قسمت های مهم امارات مال علاوه بر فروشگاههای متنوع و جذاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:شهربازی،سالن اسکی ،سالن تئاتر، سینما و نمایشگاه های هنری و رستوران، کافه و … اتوبوسهای سریعالسیر بین این سه ترمینال هر نیم ساعت یکبار حرکت میکنند اگرچه برای رفتن به ترمینال شماره دو بهترین راه استفاده از تاکسی است. آثاری که در این دو بخش وجود دارند مطمئنا متفاوت بوده و هر گردشگری بنا به علاقه و میل خود میتواند از هرکدام بازدید کند.بخش تاریخی دبی شامل آثاری تاریخی است که البته قدمت برخی از آنها به زحمت به یکصد سال میرسد. از زمان آغاز به کار در سال ۱۹۷۱، اقتصاد امارات متحده عربی تا حد زیادی به صادرات نفت و گاز آن وابسته بوده است، با این حال، تلاشهای مترقی دولت این امکان را برای سایر بخشها مانند املاک و گردشگری فراهم کرده است. آکواریوم دبی از مشهورترین جاذبههای گردشگری این کشور است که در دبی مال، یکی از بزرگترین پاساژهای خرید دنیا قرار دارد. اسکی دبی دارای ۵ پیست اسکی است که از نظر سختی،ارتفاع و شیب با هم تفاوت دارند.طولانی ترین پیست آن ۴۰۰ متر طول دارد و بیش از ۶۰ متر ارتفاع دارد که باعث میشود این پیست اولین پیست سرپوشیده در دنیا در نوع خود باشد.اسکی بازان و اسنوبورد سواران با هر سطح توانایی از این شیب های مختلف لذت خواهند برد و همچنین اسنوبورد سواران میتوانند با استفاده از لوله ی ۹۰ متری ای بر روی مهارت های نمایشی شان تمرین کنند.کودکان و والدین مشتاق هم میتوانند در پارک برفی که بزرگترین پارک برفی سرپوشیده در دنیا با مساحت ۳۰۰۰متر است،تفریح کنند.

ناحیه بستکیه: ناحیهای تاریخی در دبی که به همراه الشندغه جزء قدیمیترین نواحی امارات محسوب شده و امروزه حکام امارات سعی میکنند این محله را به پارکی تاریخی تفریحی تبدیل کنند. برج کایان که دومین برج مارپیچ بلند جهان است، در محله دبی مارینا قرار دارد؛ علاوه بر آن، برج الیت رزیدنت که در زمان تکمیل ساخت آن در سال ۲۰۱۲،سومین برج بلند مسکونی دنیا محسوب میشد، یکی از جذابیتهای دبی مارینا محسوب میشود. مرکز خرید دبی: بزرگترین مرکز خرید جهان از نظر وسعت کلی و ششمین مرکز از نظر مساحت قابل تجارت است که در کنار برج خلیفه دبی قرار داشته و دارای بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه است. مرکز خرید دبی (دبی مال): بزرگترین مرکز خرید دبی است که در سال ۲۰۰۸ افتتاح گردیده و دارای بیش از ۱۲۰۰ مغازه و خردهفروشی است. خط ۵ کیلومتری مونوریل نیز بین هتل آتلانتیس و جومیرا تأسیس گردیده اما به سبب متصل نبودن به خط مترو محدودیت زیای دارد. عبور از برجالعرب و وادی وحش و بسیاری از هتلها و فروشگاهها از خصوصیات این خط است. رو داخل محفظه شیشه ای ببینیند که مشغول شنا کردن ، راه رفتن و یا غذا خوردن هستند ، البته شما اگر از دیدن مارها نمیترسید در قسمت دیگر از این باغ وحش میتوانید انواع مارهای خزنده ، مارمولکها ، سوسمارها کوچک و بزرگ و انواع حیوانات دو زیست را هم از نزدیک مشاهده نمایید . اتومبیل: راه زمینی این کشور از طریق عمان و عربستان صعودی است بنابراین امکان سفر زمینی از طریق ایران میسر نیست. شما پس از مراجعه به این مرکز خرید، با نمادها، معماری ها، هنر و شگفتی های 6 منطقه ای که ابن بطوطه به آن جا سفر کرده است و وصف سفر را مکتوب کرده است، اشنا خواهید شد. در این مرکز خرید، رستوران ها و فودکورت های مجلل به نام The Eatery وجود دارد و در طبقه فوقانی آن، فودکورتی به نام Rooftop وجود دارد که رستوران های فضای باز را شامل می شود.

در این ساحل امکاناتی از جمله خدمات غریق نجات، زمین بازی برای کودکان، محوطه مخصوص باربیکیو و پیکنیک، فضای سبز و یک کتابخانه رایگان وجود داشته گردشگران میتوانند یک روز از سفر خود را در کنار جمیرا بیچ سپری کنند. ابن بطوطه یکی از لوکس ترین مراکز خرید دبی است که با کاشیکاریهای زیبا و باغهای چای سرسبز در فضای باز، تزئین شده است. هر چند جا به جا شدن با مترو در دبی و رسیدن به این نقطه راحت ترین و سریع ترین روش است اما لذتی را در طول جهت برای شما به عنوان گردشگر نخواهد داشت. یک ایستگاه مترو در نزدیکی مرکز خرید امارات مال دبی وجود دارد که بهترین راه برای رسیدن به این مرکز خرید محسوب می شود. اگر ترمز اضطراری قطار را بکشید و دلیلی نداشته باشید، یک هزار درهم جریمه خواهید شد. نام این مرکز خرید از جهانگرد بزرگ عرب (ابن بطوطه) گرفته شده است که ۶۰۰ سال پیش از دنیا رفته و یادآور ارزش های قوی اسلامی است.اگر در تابستان به این مرکز خرید در دبی سر بزنید شاهد کالاهای مخصوص و محلی در زمینه لباس و هنر نیز خواهید بود. آب و هوای این شهر گرم و بیابانی است بطوریکه تابستانهای شرجی و داغی با درجه حرارتی گاه تا ۵۰ درجه را نیز شاهد بوده است.

در ماه های جولای و آگوست نرخ های ارزان تری خواهید یافت، اگرچه این ماه ها به دلیل دمای خفه کننده ای که می تواند به 48 درجه سانتی گراد برسد، زمان خوبی برای سفر به دبی نیست. شهر دبی که به دلیل سرگرم کننده بودن آن شناخته شده است، دارای پارک های آبی زیادی است که تجربیات هیجان انگیزی را به کودکان و بزرگسالان ارائه می دهد. همچنین برای کودکان ، یک مرکز مراقبت از کودکان و همچنین یک پارک سرگرمی و تفریحی شناخته شده به عنوان سیاره جادویی وجود دارد که همه می توانند از آن در تور ارزان لذت ببرند. Breaker’s Bay که بزرگترین استخر موج در خاورمیانه است، یک سرسره آبی ۳۲ متری بهنام Jumeirah Sceirah و Masters Blaster از امکانات این پارک آبی هستند. این مجموعه 250 هزار مترمربع است و در آن 25 نوع سرسره متفاوت وجود دارد. این پارک دارای 7 مدل سرسره است. هنگامی که میخواهید به دبی سفر کنید، بسیار نادر است که به مراکز خرید دبی از جمله بازار طلای این شهر نروید. این پاساژ محل شگفت انگیزی است که پس از گشت و گذار و لذت از خرید خود در یک کافی شاپ نشسته و یک فنجان قهوه اسپرسو سفارش دهید و در سفر تور دبی خرداد 98 لذت ببرید. سپس با سرمایهگذاری در صنعت توریسم، توانست خود را به عنوان یک شهر تجاری موفق در منطقه و حتی جهان، معرفی کند. مرکز دیرا: مرکز تجاری تفریحی بزرگ دیرا که سالانه نزدیک به ۲۰ میلیون نفر از آن بازدید نموده و از امکانات تفریحی آن بهره میبرند. به محض ورود از درب وردی قلعه، یک در بزرگ با میخهای آهنی وجود دارد و دیوارها و برجهای جنگ زده آن گواه منازعات گذشته هستند.هدف اصلی از پیدایش آن عرضه و ثبت زندگی سنتی بود که بخش عمده ای از آن با سرعت در حال محو شدن است.در ورودی موزه، بازدید کننده می توانند مجموعه ای از نقشه های قدیمی خلیج فارس و امارات را همراه با عکسهای هوایی که توسعه شهری قابل ملاحظه دبی را بین سالهای 1960 و 1980 نشان می دهند، مرور نمایند.

جالب است بدانید هرکدام از کابین های این چرخ و فلک، اندازه ای برابر با یک مینی بوس دارند! دبی دینو در واقع نام اسکلتی است که در بخش مرکزی طبقه همکف دبی مال قرار دارد. مال امارات در منطقه البرشا واقع شده است و حدود 630 برند بینالمللی را در خود جای داده است. فستیوال سیتی دبی در نزدیکی ساحل نهر قرار دارد و میزبان بیش از 500 برند و فروشگاه است. مرکز خرید دبی، دارای برند های معروفی مانند گوچی، لوئیز ویتون و غیره است و چندین فروشگاه معروف دیگر را دارد که مخصوص به فروش لوازم آرایش بریتانیا نیز می باشد. مرکز خرید دراگون مارت ۲ (Dragon Mart 2) نیز همچون دراگون مارت اصلی، مرکز خریدی چینی است که در آن انواع کالا از انواع پوشاک و کیف و کفش گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و الکترونیکی، اثاثیه منزل و… از برندهای چینی عرضه میشود. مراکز خرید دبی، تنها برای خرید نیستند و شامل مجموعه ای از رستوران ها، کافه ها، مراکز تفریح، کالا های شگفت انگیز، بازی، سرگرمی و غیره نیز می باشد که مسافران و گردشگران را شگفت زده خواهد کرد. مرکز خرید دبی مال، از لوکس ترین و بزرگ ترین مراکز خرید در دبی است و فروشگاه های زیادی را شامل می شود و نزدیک به 1200 فروشگاه را دارد. یکی از سرگرمیهای محبوب گردشگران، گشت و گذار در لوکس ترین مراکز خرید دبی است. یک سینمای 22 صفحهای، پیست اسکیت روی یخ و آکواریوم از دیگر امکانات تفریحی این مرکز خرید لوکس است. این فرودگاه دارای سه ترمینال مجهز است که ترمینال شماره یک و شماره سه مستقیما به یکدیگر متصل هستند. همچنین فروشگاه های مواد غذایی زیادی مانند لادوره و کارخانه chese cake در مرکز خرید دبی مال وجود دارد که از خصوصیات این مرکز خرید است.

در این شهر تقریبا برای هر سلیقه و هر مزاجی و البته هر قیمتی میتوان غذایی پیدا کرد! ولی نگران نباشید، تمامی کوسهها در محفظهای مخصوص در داخل آکواریوم، و با برنامه ی غذایی مرتبی نگهداری شده و آسیبی به کسی نمیرسانند. شرکت کشتیرانی ایرانی والفجر هر روزه سرویسهایی بین بندر رشید در دبی و بندر لنگه در برنامه خود دارد. دبی شهری است که با ساخت بلندترین ساختمانها، بزرگترین بازارها، مرتفع ترین رستوران جهان و بزرگ ترین آکواریوم دنیا همواره در پی ثبت نام خود در کتاب گینس بوده است. گفته میشود که طول این زیپ لاین برابر طول ۲۸ زمین فوتبال است و به دلیل این تمایزها توانسته در کتاب گینس نام خود را ثبت کند. در مرکز خرید سیتی سنتر، فروشگاه هایی تخفیفی وجود دارد که به آن Mumuso، Daiso گفته می شود. جای خوشبختی است که اطلاع دهیم در دبی انواع و اقسام هتل ها از دو ستاره تا 7 ستاره را می توانید رزرو نمایید. به دلیل تعداد زیاد بالای فروشگاه های این مرکز، باید از سیستم حمل و نقل استفاده اجاره ماشین در دبی نمایید. بازار السطوة: این بازار شامل تعداد زیادی مغازه کوچک واقع در جنوب غربی بر دبی و نزدیک جاده شیخ زاید است که اغلب مشغول فروختن پارچههای رنگارنگ و لباسهای متنوع هستند. مرکز دیرا: مرکز تجاری دیرا که برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ افتتاح گردیده شامل بخش بزرگی از فروشگاهها و خرده فروشیها و نیز چندین هتل و رستوران است بطوریکه مقصد اول بسیاری از گردشگران و علاقه مندان خرید بشمار میرود. اما خط سبز یا Green Line که بعد از خط قرمز راه اندازی گردیده به مرکز شهر و نقاط مرکزی دبی متصل است. بهترین راه برای دسترسی به آکواریوم لاست چمبرز دبی استفاده از مونوریل یا اتوبوس است. مصر، هند، چین، اندلس، پارس و تونس که معماری هر یک از این قسمتها برگرفته از کشورهایی است که ابن بطوطه به آنها سفر کرده است .

برچسب : ,
نوشته شده در دوشنبه 17 مهر 1402 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
عناوين آخرين مطالب ارسالي
» آهنگ جدید سینا حجازی به نام «برمودا»
» برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟
» رنگ کردن و استفاده از مو
» آهنگ جدید مجید رضوی به نام «این همه دوست دارم یادت میشه نره»
» خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)
» دما باید به دقت کنترل شود
» امنیت فیزیکی چیست؟ معرفی تهدیدات و ریسک های Physical Security
» انواع دستگاه فتوکپی
» تاثیر روانشناسی آموزشی در بهبود آموزش و پرورش
» آهنگ جدید معین زد به نام «من خوابم نمیبره دیگه خوابم نمیبره
» A - Z از فالوور اینستاگرام فالونیک
» آنچه باید از معلمان خود درباره باغ پرندگان اصفهان پرسیده داشته باشید
» دبی مال بد است. اما بهتر است به احتمال زیاد درباره آن اضافی بدانید.
» معایب و مزایای استفاده از مایکروفر
» دیگر هرگز روستای فیلبند خود را از دست ندهید
» A - Z راهنما خرید فالوور اینستاگرام ارزان
» تشک فنری رویا بونل 1
» انواع رژیم کم کربوهیدرات (کتوز چیست و چگونه به این مرحله برسیم)
» ملافه چه رنگی بخرم؟
» آیا زبان بدن شما این 4 ویژگی مهم را دارد؟

صفحات ديگر


درباره وبلاگ




آرشيو مطالب

1402

نظر سنجی



آمار و امكانات

تعداد آنلاین : 1
بازدید امروز : 197
بازدید دیروز : 635
بازدید هفته : 3070
ماه گذشته : 3070
سال گذشته : 58672
بازدید کل : 199263
تعداد پست ها : 47
تعداد نظرات : 1
پیج رنک : PageRank 0 out of 10

0


پشتیبانی

RSS

POWERED BY
blogtez.com