تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
دیگر هرگز روستای فیلبند خود را از دست ندهید

صفحه ی نخست

ایمیل مدیر

صفحه خانگی

مشخصات مدیر

RSS

علاقمندی کردن

ذخیره کردن صفحه

منوی اصلی

صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
بزرگترین فروشگاه اینترنتی

خبرنامه



لينك باكس و بنر

پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سايت خاور نیوز خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طريق نظرات به ما اطلاع دهيد .
دیگر هرگز روستای فیلبند خود را از دست ندهید
درباره :

 

آبشار ایج یکی از جاهای دیدنی رامسر است که به آن آبشار ده قلو هم می گویند. آباد شوید که در آن جادهای فرعی به طول ۵۰ کیلومتر وجود دارد و دارای چندین روستای متصل به هم شامل روستاهای طویر، مرس، کنسدره، فشکور، بیجدنو، ناتر، دالیر و الیت میباشد. همچنین رودی در این روستا جریان دارد که از قسمت جنوبی روستا جریان یافته و سرچشمه رودخانه چالوس میباشد. بنابراین بهترین زمان سفر به فشکور از نظر آب و هوایی فصل تابستان میباشد. ❌❌ چرا باید فشکور را دید؟ ایران ، دهکده رویایی فشکور است. کوه سرد و کوهستانی میباشد، به طوریکه در فصل تابستان نیز برای گرم کردن بدن و منازل از بخاری هیزمی استفاده میشود و در اکثر مواقع دارای پوشش مه غلیظ است که مناطق بسیار زیبا و رویایی را بوجود میآورد و همچنین بارش برف در زمستان گاهی به بیش از یک متر میرسد که باز هم به زیبایی طبیعت این منطقه میافزاید اما روستا خالی از سنکه اجاره ون برای شمال با راننده میشود. در دالخانی شما بیشتر اوقات می توانید مه غلیظی را ببینید که جنگل را فرا گرفته و صحنه ای رویایی و بی نظیر را بوجود آورده است. در دیلمان، گونه های مختلفی از حیوانات مانند پلنگ، گربه وحشی، شغال، گراز، خرس قهوه ای، سمور و چندین مورد دیگر زندگی میکنند و با خیال راحت می توانید در این منطقه بدون هیچ ممنوعیتی بازدید کنید، فقط توجه داشته باشید که اینجا منطقه ای شکار ممنوع است.

بر اساس آثار مختلفی نظیر ابزار و ظروف مسی، مفرغی و سفالی که در این منطقه یافت شده است میتوان پی برد که زندگی غارنشینی از ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد در این منطقه وجود داشته است. هر قدر، ارتفاع بیشتر میشود، میتوان خنکی هوا را نسبت به گرگان و حتی پایین دست ناهارخوران هم احساس کرد. از هر سو که به دیدن آبشار آب پری رویان بروید، باید از جادههای اطراف آن گذر کنید. دریاچه سقالکسار فقط ۶۴ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و مساحت آن نیز ۱۵ هکتار است که در پشت یک سد خاکی واقع شده است. این عمق حتی محرک آنهاییست که دلشان میخواهد از ارتفاع زیاد به داخل آب شیرجه بزنند. موقعیت قلعه مارکوه به آن چشمانداز بیمانندی رو به دریای خزر، مزارع برنج، مرکبات و باغهای چای ،تپه ها و ارتفاعات سرسبز البرز و روستاهای اطراف و رودخانه نسارود بخشیده است که میتوان ازین ظرفیت بهتر بهره گرفت. در واقع ناهارخوران را میتوان نوعی پارک به شمار آورد که برخلاف پارکهای جنگلی طبیعی، قبل از مطالعه، طراحی و تجهیز به صورت خودجوش برای بهرهمندی از مواهب طبیعی و مناظر موجود آن توسط مردم از زمانهای قدیم استفاده شده است. در این منطقه نقطهای وجود دارد که از بالای آن میتوان تمام تنکابن را دید. پس از عبور از این راهرو محوطهی قلعه نمایان میشود و از آنجا با پشت سر گذاشتن چند پلهی سنگی میتوان به سمت پشت بام بالای دروازه رفت. توجه کنید که این جاده در ناحیه ی شمالی کشور قرار دارد پس بارش باران در بیشتر فصول سال دیده میشود. یکی از آبشارهای خزهای ایران در 5 کیلومتری علیآباد کتول قرار دارد.

با رسیدن به سیاهکل باید مسیر ۴۵ کیلومتری را به سمت دیلمان از میدان بسیج سیاهکل طی کنید که مسیری بسیار پر پیچ و خم است. این پارک به قدری در میان گردشگران شهرت و محبوبیت دارد که سازمان گردشگری آن را هفتمین پارک جنگلی مهم کشور می داند! آبشار لونک به خصوص در سالهای اخیر محبوبیت بیشتری هم پیدا کرده است. همچنین از سال 1373 تا به امروز هر ساله مسابقاتی هم در زمینه ماهی گیری در دریاچه سد لار برگزار میشود و شرکت کنندگان بسیاری در آن حضور پیدا میکنند. کفش و لباس راحتی، از ضروریترین وسایل هر سفر است. اما در فصلهای بهار و تابستان، میتوانید سبکتر سفر کنید. به همین دلیل بهتر است در فصلهای پاییز و همینطور اوایل بهار برای بازدید از این شهر بروید. به همین خاطر اگر در پاییز و بهار به اینجا بروید سفری راحتتر خواهید داشت. بهترین زمان برای بازدید از این دشت بی نظیر در فصل بهار است که بی شک چنین منظره ای را در هیچ جایی از جهان پیدا نخواهید کرد. به جرات می توان گفت منظره این دشت به گونه ای است که گویا به کارت پستال نگاه می کنید و باورتان نمی شود که در منطقه شمالی کشورمان چنین جایی وجود دارد.

گرگان، مرکز استان گلستان، در شمال شرق کشورمان واقع شده است. کندلوس، روستایی است از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر در استان مازندران است. روستای فیلبند در مناطق شمال شرقی استان مازندران قرار گرفته است و از دیدنیهای شهرستان بابل به شمار میآید. سال ها بعد نیز این حمام توسط سازمان میراث فرهنگی مرمت شده و اکنون در فهرست آثار میراث فرهنگی قرار دارد. این قلعه در طول سالیان دراز تخریب شده است و بخش های زیادی از آن باقی نمانده است اما با این حال جزو آثار باستانی به شمار می رود و بسیاری از علاقمندان به تاریخ و آثار باستانی از قلعه مارکوه بازدید می کنند. از نظر تاریخ سکونت، دیلمان یکی از قدیمیترین سکونتگاههای بشر در ایران به شمار میآید؛ بهطوری که آثار زندگی غارنشینی و ابزار و ظروف مسی و مفرغی و سفالی نشان میدهد که از ۲۰۰۰ یال پیش از میلاد مسیح در این منطقه زندگی وجود داشته است. این منطقه سالم ترین و دست نخورده ترین جنگل های میان بند (جنگل های دامنه کوه) را در شمال ایران دارد و گفته می شود تنها منطقه ای در کشور است که ببرها می توانند به راحتی در آن زندگی کنند. یکی دیگر از توریستی ترین جاذبه های گردشگری چمخاله، ساحل چمخاله است که می توان آن را به عنوان یکی از مهمترین مکان های دیدنی این شهر معرفی کرد. درواقع شما می توانید در روستای فیلبند تفریحات جذابی را تجربه کنید که در ادامه برخی از بهترین آن ها را نام برده ایم. در نزدیکی امامزاده میهمانپذیری وجود دارد که در صورت حضور متولیِ آن می توانید در آنجا توقف و استراحت کنید. در این دریاچه میتوانید تفریحاتی مثل قایقسواری، ماهیگیری و در فضای اطراف آن از اسبسواری لذت ببرید. محیط انسانی این منطقه شامل بخش مسکونی، اداری، خدماتی، تفریحی و بخش باغ و فضای سبز خصوصی است.

اماکن تفریحی این منطقه عبارتند از : گاو سرای زردک، شیر کوه، ارن، هوکوتو و مناطق جنگلی مثل دوهال دره، صاف سر، الاتک، سنگ سرک، خارس، چماز چال، گزنا کوتی، آبشار عالی رو، آبشار لاس دره و… این آبشار از ارتفاعات کوهستان به یک دره ای عمیق سرازیر می شود و به دلیل اینکه در مسیر خود چند شاخه می شود به آبشار ده قلو هم معروف است. این بوستان جنگلی انواع درختان مانند افرا، راش، ون و ممرز را دارد و به علت اینکه این درختان قدمت بالایی دارند بسیار بزرگ و تنومند است. استان گلستان آبشارهای بسیار زیبایی را در خود جای داده است. آبشار لوه گلستان چه امکانات اقامتی دارد؟ اگر چه هتل در گیسوم وجود ندارد، اما اگر هتل را برای اقامت ترجیح میدهید میتوانید از هتلهای رضوانشهر، تالش و بندر انزلی که فاصله کمی با گیسوم دارند استفاده کنید. مسیرهای صعود به قله های جواهرده کمی سخت و پیچیده است و برای افراد حرفه ای مناسب می باشد. جواهرده در فاصله بیست و هفت کیلومتری شهر رامسر واقع گردیده است. قلعه و برج گرماور در ۳ کیلومتری روستای دیلمان قرار دارد و قدمت این قلعه به دوران پیش از اسلام بر می گردد و به عنوان قلعه ای بزرگ و گسترده بوده که فقط برج دیدبانی از آن باقی مانده است.

Humpback Whale - with Octane Support آبشار اوبن یکی از آبشارهای بسیار بکر و زیبای ایران است که در جنگل دودانگه ساری قرار گرفته است. جنگل گلستان به خصوص در فصول بهار و تابستان بسیار سرسبز و دیدنی است. درختان تا خود آسمان قد کشیدهاند و برگهای آنها در بهار و پاییز هر کدام به رنگی زیبا دیده میشود. اگر قصد جنگل گردی دارید، باید قبل از هر چیزی به فکر تهیه یک کفش مناسب باشید. ارتفاع آن نسبت به دریای خزر چیزی در حدود 64 متر است. ارتفاع متوسط بیشتر این منطقه حدود 400 تا 450 متر از سطح دریا است که در برخی نواحی به 700 تا 900 متر نیز میرسد. به هر حال این نیز بخشی از تاریخچه ی بنا می باشد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. پارک جنگلی کشپل از جمله جاذبه های گردشگری شمال ایران است که هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. آبشار آب پری که از چشمه یکی از کوه های مازندران سرچشمه می گیرد،دارای آبی بسیار گوارا بوده و به همین خاطر بسیاری از گردشگران مسیری ۲۰ کیلومتری از رویان تا آبشار را طی می کنند تا از این آب برای مصرف خانگی و شرب استفاده کنند. برای رفتن به جاده اسالم به خلخال کافی ست، از سمت تالش به غرب استان گیلان حرکت کنید تا به مسیر کیلومتری برسید. این خیابان که به جاده ناهارخوران مشهور است، مسیری برای پیادهروی و نیز، تفریح مردم است. محیط این رستوران به صورت باغی بوده که در آن آلاچیق هایی با ظرفیت های متفاوتی وجود دارند که مشتریان با توجه به تعداد نفرات خود به سراغ یکی از آن ها می روند. این کاخ حدود ۶۰۰ متر دارد و در میان باغی به مساحت ۶۰ هزار متر ساخته شده است. در غروب روزهای تابستان و ساعات اولیه شب گاهی تعداد مردم در محدودهای به وسعت دو سه کیلومتر مربع به بیش از ۳۰ هزار نفر میرسد.

عده ای دیگر عقیده دارند که چون زمین های دامداری و جنگل های اولیه تبدیل به چمنزار و سبزه زار شد و زیبایی سبزه ها و چشمه سارها و مرغوبیت زمین برای کشت و کار مفید بود از آن رو این محل را جواهر دشت گفته اند. جنگلهای ناهارخوران بازماندهیی از جنگلهای کهن هیرکانی است و هنوز هم میتوان، باوجود جنگل زداییها اراضی متراکمی را آنجا شاهد بود. در روستای جواهرده رامسر علاوه بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های تاریخی هم وجود دارند که مسجد آدینه یکی از آن ها است. با همکاری استانداری و دادستان بر آن شدیم تا به محض اتمام اعتبار زمان مجوز هریک از این معادن، دیگر مجوز آنها تمدید نشود. درحالی که در برهه دیگر به عنوان برجهای راهنما یا دیدبانی و یا حتی جایی برای علامت دادن از آن استفاده میشد. جذابیت این پارک از مسیر آن آغاز میشود؛ مسیری پرپیچ و خم اما رویایی: درختان تنومند مسیر را در آغوش کشیدهاند و تابش نور خورشید از لابلای شاخهها آن را رویاییتر میکند. پس از رسیدن به این آبشار از صدای شر شر آب، تلالو نور خورشید بر پهنه آبشار و نشستن ذرات ریز آب روی پوستتان غرق در لذت خواهید شد. یکی از چیزهایی که توجه شما را به هنگام ورود به بوستان جنگلی صفارود جلب می کند صدای رود است که هرچه به آن نزدیک تر می شوید صدای آن بیشتر و بیشتر می شود و حسی تازه و شعف انگیز را در شما بوجود می آورد.

در ۹ کیلومتری جاده جواهرده، بوستانی بزرگ وجود دارد که رود صفارود از میان آن عبور می کند. سپس در لاهیجان وارد جاده جنوبی یا همان جاده ۱۵ کیلومتری سیاهکل شوید که در این ناحیه با جنگل های انبوه و زیبایی روبرو خواهید شد. در حیاط کاخ مرمر درختان کم یاب میوه و انواع مرکبات وجود دارد و گونه های گیاهی متفاوتی که بعضا از کشورهای دیگری وارد شده اند به چشم می خورد. وقتی به پارک رسیدید وارد بازی رنگ و نور میشوید. رانندگی و گوش دادن به آهنگ مورد علاقه اتان در جاده ای که دو طرف آن را درختان بلندی پوشانده است، به طوری که نور خورشید از لابلای شاخ برگ های درختان و سقف آسمان، راه خود را به جاده باز می کند حس و حال دیگری دارد. در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران یکی از جاذبه های بسیار زیبای نور یعنی آبشار آب پری را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. همچنین پیشنهاد میکنیم خودتان را یک چای دبش و داغ یا یک کاسه آش خوشمزه مهمان کنید تا لذت پیاده روی در این مسیر دو چندان شود. اگر دوست داشتید، می توانید یک وعده غذایتان را در این رستوران میل کنید.

شما می توانید برای اجاره ویلا در رامسر و یا استفاده از ویلاهای دنج و تفریحی به وب سایت باباسفر مراجعه کرده و سفری دلچسب در شهر رامسر و یا سایر شهرهای ایران را تجربه کنید. خزهها روی صخره گسترده شدهاند و زیبایی آن را چند برابر کردهاند. زمستانهای آن برفی اما تماشایی و تابستانهای آن گرم و مرطوب است. منبع عکس: گوگل مپ (عکاس: Ali)پارک ملی گلستان آبوهوای ثابتی ندارد، در نتیجه زمانی که بار سفر برای بازدید از جنگل گلستان میبندید، چندین دست لباس گرم و معمولی همراه داشته باشید. در دانشنامه گلستان آمده است: ناهارخوران با مساحت تقریبی ۳۰۰ هکتار به منطقهای گفته میشود که بیشتر شامل جنگلهای حاشیه جاده بوده اما مساحت پارک جنگلی ناهارخوران که مدیریت آن را شهرداری مرکز استان گلستان بر عهده دارد حدود ۱۶۸ هکتار است. در واقع، سیاهکل در شمال آبشار با فاصلهای حدود ۲۱ کیلومتر و دیلمان در جنوب آن با فاصلۀ ۲۴ کیلومتر قرار گرفتهاند؛ همچنین رشت در شمال غربی این آبشار واقع شده است و در حدود ۶۰ کیلومتر با آن فاصله دارد. این بازار در کنار اسکله قرار دارد و دوشنبه بازارهای آن بسیار معروف است. ناهارخوران و منطقه جنگلی آن که مطالعات نشان میدهد با ۴۰ میلیون سال قدمت در زمره مجموعه جنگلهای هیرکانی بوده و به عصر ژوراسیک بازمیگردند، اقلیمی معتدل و نیمهمرطوب دارند. مراسم سال مج با فرارسیدن سال نو، همراه با انتخاب نام چند کودک از خانواده و استخاره گرفتن از نام آنها آغاز می شود، هرکدام که خوب آمد به عنوان سال مج انتخاب میشود. هنگاميكه در سال 1316 عمليات ساخت «پل ورسك» بر روي درهي 110 متري « ورسك » توسط شركت «كامپساكس» آلماني به پايان رسيد هيچ كس باور نميكردكه قطار از رويآن بگذرد، يا جرأت ديدنآن را نداشت. دیوار قرمز رنگی که از سمت دریای خزر به طرف کوه های گلیداغ زیبایی را امتداد داده است.

در میان جنگلهای منطقه سیاهمزگی گیلان، آبشاری جوان و پرشکوه، از بلندای صخرهها به پایین کوه روان شده است. در فصل زمستان روستاهای این ناحیه شبیه به یک نقاشی می مانند. آبشاری در فاصله ۲۲ کیلومتری دیلمان در میان درختان جنگلی قرار دارد که به عنوان استراحتگاه در این ناحیه به شمار می رود. از لحاظ آب و هوایی، ناحیه ناهارخوران گرگان جزو نواحی معتدل و نیمه مرطوب خزری است که آب و هوای آن مطبوع و ملایم است و به دلیل افزایش ارتفاع، هوای خنک تری نسبت به شهر گرگان بویژه در فصل تابستان دارد. معمولاً شبهای پنجشنبه و جمعه مردم شهر به این نقطه آمده و از هوای تازه و ملایم آن استفاده میکنند. به همین خاطر امروزه پل ورسک را به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شمال مورد استقبال گردشگران تور شمال بوده است و نام آن برای همه به عنوان یکی از دیدنی های سوادکوه مازندران شناخته شده است. آب آبشار در انتها به درون حوضچه کوچکی می ریزد که خیلی از گردشگران را برای شیرجه زدن در آب وسوسه می کند. امامزاده عبدالله علاوه بر اینکه زیارتگاهی راحت و آرام است، مناظر زیبا و شادی را برای شما به ارمغان می آورد. هنگام سفر به دالخانی می توانید همراه خود آذوقه ی چند ساعته ای ببرید و بدون اینکه به محیط زیست آسیب بزنید چند ساعتی را در این جنگل های زیبا بگذرانید و روح خود را تازه کنید. اما اگر به دنبال اقامتگاهی به صورت دربست با امکانات مناسب هستید، می توانید به سراغ سوئیت هایی بروید که در این روستا وجود دارند. اگر میخواهید در سفرتان، اقامتی در خوشآبوهواترین منطقه رودسر داشته باشید و به این ییلاق زیبا هم نزدیک باشید، سراغ اجاره اقامتگاه بوم گردی الاسوسو رودسر بروید و در خانهای بمانید که گوشهگوشه آن رنگوبوی محلی دارد.

در گذشته به این قلعه سعادت کوه و قلاچکوه هم می گفتند اما هم اکنون به آن مارکوه می گویند. از آن جا که روستا در دامنه کوهی به همین نام واقع شده است می توانید از آن جا شاهد چشم اندازی از دریا و جنگل باشید. در حال حاضر تور آبشارهای گلستان را داریم که می توانید از بهترین آبشارهای استان گلستان دیدن کنید و در جنگل های استان قدم بزنید. وجود جنگل گیسوم باعث شده است که روستای گتگسر در کنار آن به یک روستای مهمان پذیر با خانه های ویلایی تبدیل شود و اهالی این منطقه به دلیل حضور بیش از حد مسافران خانه های خود را تبدیل به سوئیت های مهمان پذیر کنند، این پارک با امکاناتی نظیر: پارکینگ داخلی محوطه، مسیرهای پیاده روی، کمپینگ طبیعی، مناطق پیکنیک روزانه، پلاژ، هتل، پارک کودکان و… همانند سایر روستاهای پلکانی، سقف این خانه، حیاط خانه بالایی است. دیلمان، روستایی در شرق گیلان و نزدیک شهر سیاهکل است که با ارتفاع بیشتر از ۲ هزار متر خود مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد، برای رسیدن به این روستا باید از جاده جنگلی عبور کنید. در کف طاقچه به فاصله 20 سانتیمتری از لبه آن کف چینی پله مانندی به ارتفاع 20سانتی متر ساخته اند که قسمتهایی از آن تخریب شده است .

حمام تاریخی دیلمان از جاهای دیدنی سیاهکل است که حتما در شهر دیلمان باید از آن دیدن کنید. لطفا سایت دالاهو را دنبال کنید. چشمانتان را ببندید و تصور کنید در روستایی خوش آب و هوا هستید. در بالای آبشار، جنگلی سرسبز با امکانات رفاهی عالی برای تفریح و گشت و گذار مسافران فراهم شده است تا یکی از زیباترین مناظر طبیعی را از نزدیک تماشا کنید. این شهر در تمام فصلهای سال جذابیتهای خودش را دارد. آب این آبشار در فصلهای بارش باران و برف زیاد میشود و با سرعت زیادی به پایین میریزد و تمام فضا مهآلود میشود؛ انگار آن فضا را دود پوشانده است! اینجا، میتوانید معماری رازی که بارزترین ویژگی آن استفاده از آجرهای با کیفیت است را مشاهده کنید. این شهر به لحاظ شرایط اقلیمی بسیار متنوع است؛ به این صورت که شما در گوشهای از این شهر اقلیم جنگلی و در گوشه دیگر اقلیم بیابانی را میتوانید ببینید. استان گلستان، یکی از دیدنی ترین استان های ایران با جاذبه های طبیعی فراوان است؛ که هرساله، مسافران زیادی را از سراسر ایران به سمت خود می کشاند. از سیاهکل تا دیلمان حدود ۴۵ کیلومتر مسافت وجود داشته که این مسافت را نیز حدود ۱ ساعت می توانید طی کنید و در طول مسیر خود از سیاهکل به دیلمان از زیبایی های طبیعت اطراف خود نهایت لذت را ببرید. برای سفر به روستای دیلمان می توانید از شهر رشت مسیری ۴۲ کیلومتری را به سمت لاهیجان بروید. بنابراین سعی کنید با تجهیزات مناسب و آمادگی کامل به این منطقه بروید و در مسیر به تابلوها و علایم هشدار دهنده دقت کنید. از آنجایی که این جنگل یکی از پارکهای عمومی مازندران است و امکانات زیادی دارد، جمعیت زیادی به آنجا می روند، بنابراین اگر به دنبال جای خلوت هستید، پارک جنگلی کشپل شاید انتخاب خوبی نباشد.

برچسب : ,
نوشته شده در جمعه 14 مهر 1402 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
عناوين آخرين مطالب ارسالي
» آهنگ جدید سینا حجازی به نام «برمودا»
» برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟
» رنگ کردن و استفاده از مو
» آهنگ جدید مجید رضوی به نام «این همه دوست دارم یادت میشه نره»
» خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)
» دما باید به دقت کنترل شود
» امنیت فیزیکی چیست؟ معرفی تهدیدات و ریسک های Physical Security
» انواع دستگاه فتوکپی
» تاثیر روانشناسی آموزشی در بهبود آموزش و پرورش
» آهنگ جدید معین زد به نام «من خوابم نمیبره دیگه خوابم نمیبره
» A - Z از فالوور اینستاگرام فالونیک
» آنچه باید از معلمان خود درباره باغ پرندگان اصفهان پرسیده داشته باشید
» دبی مال بد است. اما بهتر است به احتمال زیاد درباره آن اضافی بدانید.
» معایب و مزایای استفاده از مایکروفر
» دیگر هرگز روستای فیلبند خود را از دست ندهید
» A - Z راهنما خرید فالوور اینستاگرام ارزان
» تشک فنری رویا بونل 1
» انواع رژیم کم کربوهیدرات (کتوز چیست و چگونه به این مرحله برسیم)
» ملافه چه رنگی بخرم؟
» آیا زبان بدن شما این 4 ویژگی مهم را دارد؟

صفحات ديگر


درباره وبلاگ




آرشيو مطالب

1402

نظر سنجی



آمار و امكانات

تعداد آنلاین : 1
بازدید امروز : 183
بازدید دیروز : 635
بازدید هفته : 3056
ماه گذشته : 3056
سال گذشته : 58658
بازدید کل : 199249
تعداد پست ها : 47
تعداد نظرات : 1
پیج رنک : PageRank 0 out of 10

0


پشتیبانی

RSS

POWERED BY
blogtez.com