تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
خاور نیوز

صفحه ی نخست

ایمیل مدیر

صفحه خانگی

مشخصات مدیر

RSS

علاقمندی کردن

ذخیره کردن صفحه

منوی اصلی

صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
بزرگترین فروشگاه اینترنتی

خبرنامه



لينك باكس و بنر

پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سايت خاور نیوز خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طريق نظرات به ما اطلاع دهيد .
پاکسازی صورت برای انواع پوست ضروری است
درباره :

 در چند سال گذشته، چیزهای زیادی در مورد پاکسازی پوست صورت شنیده ایم. خوشبختانه وقت آن رسیده است که بیشتر از پوست صورت خود قدردانی کنیم و مانند سایر اعضای بدنمان برای سلامت پوست خود بیشتر تلاش کنیم. روش های پاکسازی پوست صورت متفاوت و البته متفاوت است. علاوه بر روش هایی که از آن به روش های خانگی تعبیر می شود، روش های بالینی و پزشکی نیز وجود دارد که می تواند تاثیر بیشتری نسبت به روش های معمول خانگی بر روی پوست داشته باشد.

در بحث امروز سعی می کنیم از همه این روش ها، عوارض استفاده کنیم. بیایید بیشتر در مورد مزایا، نحوه انجام آنها و مسائل پیرامون آن صحبت کنیم. اگر در آینده علاقه مند به داشتن پوستی شفاف با کمترین سایش و چین و چروک هستید، مقاله امروز ما را از دست ندهید.
 
تعریف علمی پاکسازی پوست صورت
پاکسازی صورت شامل مراقبت از صورت است که 3 هدف مهم را انجام می دهد.
1) سلول های مرده را بردارید و از بین ببرید.
۲) هرگونه آلودگی، چربی و مواد اضافی را از روی پوست پاک کنید.
سوم) پوست را مرطوب کنید تا تغذیه بیشتری داشته باشد و خون رسانی بهتری داشته باشد و بعداً مشکلات کمتری داشته باشد.
بنابراین مجموعه اقداماتی که منجر به این اهداف می شود به طور کلی پاکسازی صورت نامیده می شود. مطمئن باشید پاکسازی پوست یک عمل ویژه و مهم است که امروزه توسط همه متخصصان پوست، افراد مشهور و مشهور توصیه می شود.
 
فواید پاکسازی صورت
پاکسازی پوست صورت می تواند فواید زیادی داشته باشد. پوست نیز مانند سایر قسمت های بدن نیاز به مراقبت و نگهداری دارد تا شادابی خود را از دست ندهد و همیشه جوان به نظر برسد. علاوه بر این، زیرا پوست ما مستقیماً در معرض انواع آلودگی ها و خطرات زیست محیطی قرار دارد. شما باید بیشتر از سایر اعضا تلاش کنید تا آن را تازه نگه دارید. به همین دلیل است که می گویند اولین سد دفاعی بدن در برابر حملات باکتری ها و عوامل بیماری زا پوست است.
نکته مهم قبل از اینکه بخواهیم در مورد فواید سفید کردن صحبت کنیم این است که باید نوع پوست خود را به خوبی بشناسید. چه پوست شما خشک، چرب یا نرمال باشد. آیا روی پوستتان آکنه و جوش دارید یا بد است؟ آیا پوست نازک یا ضخیم دارید؟
ما می توانیم فواید و فواید پاکسازی صورت را به موارد زیر تقسیم کنیم:
- لایه برداری می تواند به سلامت پوست کمک زیادی کند و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش دهد.
- طراوت و شادابی پوست را بهبود می بخشد.
- پاکسازی پوست صورت، درخشندگی و درخشندگی پوست را چند برابر می کند و در نتیجه به زیبایی چهره کمک زیادی می کند.
از پیری چین و چروک جلوگیری می کند و پوست را شل و شل نمی کند.
- از نفوذ انواع میکروب ها، آلودگی ها و در نتیجه بیمار شدن بدن جلوگیری می کند.
- پاکسازی پوست یعنی از شر انواع جوش ها و جوش های سرسیاه، سرسیاه و سرسفید خلاص شوید.
- جریان خون را در زیر پوست افزایش می دهد و پوست را تقویت می کند.
- با پاکسازی پوست صورت، برنزه شدن و برنزه شدن پوست به تدریج از بین می رود.
- پوست را مرطوب و تغذیه می کند. به همین دلیل جوان به نظر می رسید.
 
عوارض پاکسازی صورت چیست؟
متوجه شدیم که پاکسازی صورت می تواند یک روش درمانی مفید و غیر تهاجمی باشد و مانعی برای ابتلا به انواع بیماری های پوستی باشد. ما فهمیدیم که با از بین بردن سلول های مرده پوست، سلول های باقی مانده قادر به تنفس خواهند بود. اما به طور کلی هر روشی برای تغییر سطح پوست می تواند معایبی داشته باشد.
- اگر می خواهید با مطالعه و بدون اطلاع و استفاده از تجربه یک متخصص تمیز کنید، کار وحشتناکی انجام می دهید. زیرا اغلب نه تنها تمیزکاری انجام می شود، بلکه اقدامات غیرحرفه ای باعث آسیب به پوست می شود و باعث التهاب، لکه ها و پوسته پوسته می شود.
 
- تمیز کردن صورت بدون تجربه کافی می تواند باعث واکنش آلرژیک شود. گاهی برای درمان بیماری های پوستی مانند آکنه باید علاوه بر پاکسازی، درمان های تکمیلی نیز انجام شود.
- به طور کلی پس از تمیز کردن پوست صورت، پوست معمولاً بسیار حساس می شود و به استفاده از لوازم آرایشی و حتی به لمس دست واکنش نشان می دهد. پس از پاکسازی، منافذ پوست صورت بسیار بزرگ به نظر می رسد.
– اگر از بیماری هایی مانند تبخال و زگیل و آفتاب سوختگی شدید یا زخم و عفونت رنج می برید، قطعا تمیز کردن پوستتان خطرناک خواهد بود.
- اگر پوست در محیط غیربهداشتی شسته شود و یا حتی وسایل نظافتی تمیز و بهداشتی نباشد می تواند عامل ایجاد عفونت در پوست فرد شود.
چگونه پوست صورت را برای رسیدن به هدف تمیز کنیم
گفتیم پاکسازی 3 هدف دارد: از بین بردن سلول های مرده، آبرسانی و تغذیه پوست و از بین بردن آلودگی های مختلف مانند سبوم.
 
حذف سلول های مرده پوست
لایه بیرونی پوست با سلول های مرده پوست پوشیده شده است. این سلول های مرده اولین و مهم ترین قسمت پوست و بدن برای جلوگیری از ورود میکروب ها به بدن هستند. هر 30 روز، تمام این سلول های مرده برداشته شده و سلول های جدید جایگزین می شوند.
پاکسازی پوست صورت می‌تواند به شما کمک کند سلول‌های مرده‌ای که گاهی روی پوست جمع می‌شوند را از بین ببرید و پاک کنید. برای از بین بردن سلول های مرده باید از روش های غیر التهابی استفاده کرد، در غیر این صورت التهاب روی پوست می تواند باعث پیری زودرس پوست شود.
 
حذف آلودگی های زیست محیطی
معمولاً یک لایه چربی روی پوست وجود دارد. حال ممکن است مقدار این چربی برای برخی افراد خیلی کم یا زیاد باشد. تا حدودی وجود این لایه چربی برای پوست ضروری است، اما اگر مقدار آن خیلی زیاد باشد، منافذ پوست بسته شده و چربی جمع می شود. مسدود شدن منافذ می تواند منجر به جوش شود.
پاکسازی صورت این چربی اضافی و انباشته شده را از بین می برد. این کار علاوه بر باز کردن منافذ پوست، آلودگی ها و آلودگی های محیطی و گرد و غبار را نیز از بین می برد. البته مراقب باشید و برای از بین بردن سبوم صورتتان زیاده روی نکنید! این چربی ها تا حدودی در پوست ضروری هستند.
 
تامین آب و تغذیه
هنگام تمیز کردن پوست صورت از بخور و ماساژ نیز استفاده می شود. این موارد باعث افزایش خون رسانی به پوست می شود و همچنین می تواند باعث ترشح عواملی شود که می تواند در جلوگیری از پیری زودرس پوست بسیار مفید باشد.
 
چند روش برای پاکسازی پوست صورت وجود دارد؟
روش های مختلفی برای تمیز کردن پوست صورت وجود دارد. 3 روش متداول برای تمیز کردن استفاده می شود. این روش ها شامل روش های خانگی و سنتی است. شامل سالن های مو (مشابه روش های خانگی) و کلینیک ها.
روش های خانه و سالن معمولا مشابه هستند. با این تفاوت که در یک آرایشگاه، این فرآیند می تواند کمی بیشتر طول بکشد و از مواد شیمیایی و ترکیبات بیشتری استفاده شود. روش های غیر بالینی معمولا نتایج کوتاه مدت دارند.
 
روش های خانگی و سالن زیبایی برای تمیز کردن پوست صورت
1) اولین قدم در تکنیک های غیر بالینی پاکسازی صورت، تمیز نگه داشتن پوست است. این به این معنی است که پوست خود را در یک حرکت دایره ای با استفاده از مواد پاک کننده مخصوص ماساژ دهید. سپس صورت خود را بشویید. برای پوست های خشک از روغن هایی مانند زیتون و نارگیل استفاده کنید. اگر پوست چرب دارید، سعی کنید از پاک کننده قوی تری استفاده کنید.
2) می توانید از اسکراب صورت برای از بین بردن لایه های مرده پوست در حین پاکسازی صورت خود استفاده کنید. این ترکیب می تواند به عمق پوست نفوذ کرده و سلول های مرده را از بین ببرد. همچنین باید اسکراب صورت را با حرکات دایره ای روی صورت خود ماساژ دهید. سعی کنید زیاد به صورت خود فشار ندهید. پس از مدتی صورت خود را با آب گرم بشویید و خشک کنید.
3) پوست صورت باید بخور بخورد. بخار و رطوبت گرم می تواند سموم را از پوست پاک کند. همچنین می تواند پوست خشک را نرم کرده و جوش های سرسیاه را از بین ببرد.
4) بعد از بخور از ماسک صورت استفاده کنید. ماسک پوست را روشن، نرم و صاف می کند. البته در انتخاب نوع ماسک صورت بر اساس نوع پوست خود دقت کنید. ماسک های گیاهی می توانند تاثیر زیادی روی پوست شما داشته باشند.
5) برای حفظ PH پوست و باز شدن منافذ پوست باید از تونرها استفاده کنید. یک تونر می تواند پوست شما را به خوبی مرطوب کند.
6) حتما از مرطوب کننده های مناسب پوست خود استفاده کنید. حتی اگر پوست چرب دارید، مرطوب کردن را فراموش نکنید.
 
روش های پزشکی پاکسازی پوست صورت چیست؟ https://fatemehhabashi.com/
توصیه می شود پوست صورت را با کمک یک روش درمانی که یک روش علمی و مفید برای مدت طولانی است تمیز کنید. این روش ها نتایج خود را به سرعت نشان می دهند و تاثیر بهتری بر جای می گذارند.روش های بالینی می تواند بسیار جدی و عمیق باشد.در روش های سطحی فقط سلول های مرده پوست برداشته می شوند اما در روش های عمیق در اینجا هدف اصلی ایجاد کلاژن و آبرسانی به سلول های پوست است. .
روش های بالینی پاکسازی صورت با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام می شود که اکثر آنها مکانیسم و ​​عملکرد تقریبا یکسانی دارند. در این بخش 9 روش تمیز کردن بالینی را ارائه می دهیم.
 
روش روشنایی LED
این روش بسیار ایمن است و به راحتی پوست صورت را با کمک نور تمیز می کند. با استفاده از طول موج های مختلف نور، بسیاری از مشکلات پوستی برطرف شده و پوست برای تولید کلاژن تحریک می شود.
 
روش آب صورت
این می تواند یک راه بسیار موثر برای از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید باشد. این دستگاه تمام سلول های مرده پوست، چربی و کثیفی های پوست را مانند یک وکیوم می بلعد و از افتادگی پوست جلوگیری می کند. پس از این پاکسازی، معمولاً ترکیبات سرم به پوست تزریق می شود تا پوست شفاف، زیبا و هیدراته شود. این روش برای انواع پوست قابل استفاده است.
 
دستگاه فرکانس بالا
پاکسازی پوست صورت با کمک امواج رادیویی بالا انجام می شود. این روش بدون درد می تواند در رساندن اکسیژن به پوست های مستعد آکنه بسیار موثر باشد. باکتری ها را از بین می برد و منافذ پوست را باز می کند.
 
دستگاه بلوری
این دستگاه به باکتری های ایجاد کننده آکنه روی پوست حمله می کند. معمولا زمانی که روش های دیگر آکنه را پاک نمی کنند، این دستگاه می تواند آخرین راه حل باشد.
 
میکرونیدلینگ آپاراتو
تمیز کردن پوست صورت با این روش تهاجمی است. سوزن‌های کوچک زخم‌هایی روی پوست ایجاد می‌کنند تا تولید کلاژن و گردش خون را افزایش دهند. این اسکارهای میکروسکوپی بسیار کوچک باعث می شوند که پوست صورت شما شروع به ترمیم خود کند.
 
لیزر
این پاک کننده صورت نیز تحریک کننده است. به این ترتیب لیزر پوست های مرده روی سطح را از بین می برد و باعث تولید و تکثیر سلول های جدید می شود. با کمک لیزر می توان اسکارهای آکنه و برخی اسکارهای آکنه را تا حد زیادی از صورت پاک کرد.
سایر روش های بالینی مانند دستگاه اکسیژن ساز صورت، میکرودرم ابریژن و دستگاه گالوانیکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد
برچسب : ,
نوشته شده در جمعه 14 بهمن 1401 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
آهنگ جدید مهراد جم به نام «با تو تو راه شمال تاریک میشه آروم هوا»
درباره :

متن آهنگ با تو تو راه شمال تاریک میشه آروم هوا مهراد جم

 

با تو، راه شمال تاریک میشه!♫!
آروم هوا، بسته میشه!♫!
آروم چشات، شبِ جنگــل و بارون و باد!♫!
بارون میاد… بارون میاد… بارونو دوس داره زیاد!♫!
میکنه یَواش اون چشـاشو باز، میگه بهِم بزن! کنار!♫!
بزن کنار! تووو این هوا… بریم زیرِ بارون، یواش!♫!
خیـس بشه اون صورت ناز!♫!
بهم بگی: تا تهِش میـمونم باهات، میمونه باهام!♫!

 

آهنگ جدید مهراد جم به نام «با تو تو راه شمال تاریک میشه آروم هوا»

برچسب : ,
نوشته شده در چهارشنبه 12 بهمن 1401 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
چگونه بی تفاوتی نسبت به دیگران را برطرف کنیم؟ نشانه های آن
درباره :

 احساس بی تفاوتی نسبت به دیگران، به مرور زمان باعث ایجاد احساسات منفی درونتان می‌شود. درواقع شما عزیزان تمایلی به انجام کارهای روزمره ندارید و به سرگرمی‌ها و علایق شخصی خود اهمیت نمی‌دهید. این فقدان احساسات و بی تفاوتی، بر روی زندگی روزمره و روابط شما تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد. اگر شما خودتان را درمان نکنید، به مرور زمان بدتر شده و به فردی گوشه‌گیر تبدیل خواهید شد. در این مطلب از جوان ایرانی به بررسی علائم بی تفاوتی نسبت به دیگران پرداخته و سپس درمان آن را به طور کامل برای شما شرح می‌دهیم.

 
نشانه های بی تفاوتی نسبت به دیگران
شما عزیزان باید بدانید که بی تفاوتی با افسردگی تفاوت بسیار زیادی دارد. شما ممکن است بی تفاوت باشید، اما بیماری افسردگی نداشته باشید. معمولاً افرادی که افسرده هستند، نسبت به دیگران بی تفاوت می‌شوند.
 
نشانه های شایع افسردگی شامل:
کاهش انگیزه و علاقه به فعالیت‌های منظم
انرژی کمتر از حد معمول
مشکل در ابراز احساسات
عدم علاقه به دیگران
احساس شرم و گناه
اگر درگیر این علائم هستید، حتماً به مشاور مراجعه کنید‌.
 
نشانه های بی تفاوتی شامل:
تمایل به صرف زمان بیشتر برای خودتان
مشکل در حل مشکلات و یا برنامه ریزی
از دست دادن علاقه به رویدادهای اجتماعی
مشکل در بیان هرگونه احساس
ایجاد مشکل در فعالیت‌های روزمره
از دست دادن اشتیاق و یا لذت
دیر رسیدن و یا غیبت‌های مکرر در سرکار
نداشتن علاقه به صحبت با دیگران
عدم همدلی و عدم کمک‌رسانی به مردم
کناره‌گیری از جامعه و گوشه‌گیر شدن
 
 
انواع بی تفاوتی چیست؟
طی تحقیقات انجام شده توسط مجله جوان ایرانی، احساس بی تفاوتی را به چند بخش تقسیم کرده‌ایم که در ادامه بررسی می‌کنیم.
 
بی تفاوتی اجتماعی
در این مدل بی تفاوتی معمولاً افراد سعی می‌کنند درگیر احساسات دیگران نشوند و به آن‌ها علاقه خاصی نشان نمی‌دهند.‌
 
بی تفاوتی رفتاری
در این نوع بی تفاوتی شما انگیزه کافی برای انجام فعالیت‌های هدفمند، تکالیف مدرسه و کارهای خودتان را ندارید‌.
 
بی تفاوتی عاطفی
در این مدل بی تفاوتی شما احساس خاصی نسبت به اطرافیان خود ندارید. به هر آن چیزی که در زندگی‌تان اتفاق می‌افتد، همچنین کاری که دیگران را ناراحت می‌کند برای شما هیچ اهمیتی ندارد.
 
بی‌تفاوتی مداوم
معمولاً فردی که تمام علائم را دارد، مبتلا به بی تفاوتی مداوم شده است.
 
 
دلایل بی تفاوتی چیست؟
هرچند که بی تفاوتی ممکن است دلایل مشخصی نداشته باشد، اما معمولاً ناشی از بیماری‌های عصبی و روانی است. برخی از کارشناسان معتقد هستند که عملکرد نادرست در برخی از نواحی مغز باعث ایجاد این‌گونه احساسات درون افراد می‌شود.
 
دلایلی که باعث ایجاد بی‌تفاوتی می‌شود را در این بخش از جوان ایرانی بررسی می‌کنیم‌.
 
بیماری آلزایمر
افسردگی مداوم یا مزمن
افسردگی شدید
بیماری هانتینگتون
بیماری پارکینسون
زوال عقلی
فرسودگی شغلی
جنون جوانی
همچنین مصرف برخی از مواد مخدر مانند ماری جوانا باعث ایجاد بی تفاوتی می‌شود.
 
برخی از بیماری‌های روحی روانی مانند افسردگی و یا سایر اختلالات مغزی
 
افراد خودشیفته و خودخواه نیز در معرض خطر هستند.
 
دلسوزی بیش از حد نسبت به دیگران باعث خستگی جسمی و روحی شده، درنتیجه ممکن است نسبت به مردم بی تفاوت شوید.
 
 
نحوه تشخیص بی تفاوتی در دیگران
اگر احساس کردید که نسبت به دیگران و یا هر اتفاقی که در زندگی‌تان پیش می‌آید، بی تفا‌وت شده‌اید به روان‌پزشک مراجعه کنید. مشاور با بررسی سایر علائم سلامت روانی، این نوع احساسات را در شما تشخیص می‌دهد.
 
او از شما سؤال می‌کند که چه احساسی نسبت به روابط شخصی خود دارید.
تغییرات در روابط شما، همچنین خلق و خو، همچنین میزان انگیزه و انرژی را برای انجام کارهایتان بررسی می‌کند.
رویدادهای زندگی جاری را پیگیری می‌کند‌.
مشاور بررسی می‌کند که در زندگی شما اخیراً چه تغییراتی ایجاد شده است.
به کشف عوامل زمینه‌ای که ممکن است باعث ایجاد بی تفاوتی شود نیز می‌پردازد.
 
 
درمان بی تفاوتی نسبت به دیگران
درمان بی تفاوتی نسبت به دیگران به علت زمینه‌ای ایجاد آن بستگی دارد.
 
دارو درمانی
در برخی از مواقع ممکن است پزشک داروهایی تجویز کند که باعث ایجاد بی تفاوتی می‌شود. این داروها شامل
 
داروهای ضدافسردگی
داروهای ضد روان‌پریشی
داروهای ضد اضطراب
روان‌درمانی
اگر شما عزیزان مبتلا به افسردگی و اضطراب هستید، پزشک ممکن است روان درمانی را به شما پیشنهاد کند.
 
تغییر روال زندگی
تغییر کارهای روزانه ممکن است باعث ایجاد بی‌انگیزگی در شما شود. بهتر است که روال کارهای روزانه خود را تغییر دهید، حتی اگر این تغییرات بسیار کوچک باشد.
 
درخواست کمک از دیگران
اگر نسبت به دیگران احساس بی تفاوتی می‌کنید، از درخواست کمک نترسید. دوستان و خانواده شما می‌توانند به عنوان حامی برای شما باشند تا بتوانید از این احساس بی‌انگیزگی رهایی یابید.
 
مراجعه به روانپزشک
اگر شما یا اطرافیانتان نسبت به دیگران بی تفاوت هستید به یک روانشناس مراجعه کنید. مشاور به شما کمک می‌کند تا از این احساس رهایی یابید.
 
انجام کارهای موردعلاقه
حتی اگر هیچ تمایلی برای ارتباط با دیگران ندارید، به خودتان فشار بیاورید تا بیرون بروید و با دوستانتان وقت بگذرانید. دقت کنید که درگذشته چه کارهایی را دوست داشتید دقیقاً همان کارها را در برنامه روزانه خود قرار دهید. حتی می‌توانید در یک کلاس موسیقی و یا هر هنر دیگری ثبت نام کنید. روزانه ورزش کنید و با نشاط باشید. به مرور زمان خواهید دید که بی تفاوتی شما نسبت به دیگران بسیار کم شده و احساس خوبی خواهید داشت.
 
 
تقسیم فعالیت‌های بزرگ به فعالیت‌های کوچک
اگر شما بتوانید فعالیت‌های بزرگ را به فعالیت‌های خرد و کوچک تقلیل دهید، درواقع دچار خستگی نشده و با حوصله به انجام کارهایتان می‌پردازید. البته سعی کنید که به سمت فعالیت‌های بروید که با استعداد و توانایی‌های شما همخوانی دارد تا احساس کسالت نکنید. در این صورت از انجام فعالیت‌های روزمره شوق و اشتیاق بیشتری داشته و درنتیجه نسبت به دیگران نیز بی تفاوت نخواهید شد.
 
 
مزایا و معایب بی تفاوتی نسبت به دیگران
 
احساس بی تفاوتی معمولاً واکنشی به مشکلات روحی روانی و بحران‌های فردی تشریح می‌شود. هرچند کوتاه مدت مزایای بی تفاوتی می‌تواند باعث محافظت از خود باشد، اما در درازمدت معایبی نیز دارد که باعث ایجاد انزوا، محرومیت از دیگران و عدم احساس شادی می‌شود‌.
 
بنابراین تصور نکنید که اگر بی تفاوتی موقت باعث محافظت از خود در برابر خواسته‌های دیگران و استرس‌های بیش از حد می‌شود، پس بسیار خوب و عالی است. مطمئن باشید که در درازمدت باعث گوشه‌گیری و انزوای شما شده و حتی ممکن است دیگران شما را طرد کنند. بنابراین اگر نسبت به دیگران بی تفاوت و بی‌احساس شده‌اید حتماً به دنبال درمان آن باشید.
 
 
بی تفاوت بودن نسبت به نظرات منفی دیگران
هرچند که بی تفاوتی به دیگران یک بیماری روانی تلقی می‌شود و باید به دنبال درمان آن بروید تا گوشه‌گیر نشوید، اما اینکه نسبت به نظرات منفی دیگران بی تفاوت باشید یک مهارت است. در این بخش از مجله جوان ایرانی به بررسی این موضوع می‌پردازیم.
 
خودداری از نقاب زدن
اگر بیش از حد به نظرات منفی دیگران و انتقادهای آن‌ها توجه کنید، باعث می‌شود که از خود واقعی‌تان فاصله بگیرید. در نتیجه ممکن است در زندگی خود هیچ‌وقت احساس شادی نکنید، بنابراین باید از نقاب زدن خودداری کنید. شما عزیزان باید بدانید که نمی‌توانید تمام افراد را راضی نگه دارید و هرکسی ممکن است نظر متفاوتی داشته باشد. به نظرات دیگران به عنوان پیشنهاد نگاه کرده و زندگی خود را ادامه دهید.
 
حدومرز قرار دادن برای روابط با دیگران
برای اینکه نسبت به نظرات منفی دیگران بی‌تفاوت باشید، لازم است که برای روابط خود حد و مرز مناسب قرار دهید. اگر دیگران احساس کنند که هیچ‌گونه خط قرمزی ندارید و ارتباط زیادی با شما داشته باشند، در نتیجه باعث می‌شود در هر موضوعی که به شما ارتباطی ندارد اظهارنظر کنند. هرچند برخی از افراد صمیمت بیش از حد را دوست دارند، اما باید بدانید تا وقتی‌که حد و مرز شخصی در روابط خود تعیین نکنید، نمی‌توانید در زندگی موفق شوید. در این مجله از جوان ایرانی طی یک مقاله جدا به چگونگی تعیین حد و مرز و کمک به بهبود رابطه سالم با دیگران پرداخته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم آن مقاله را نیز مطالعه کنید.
 
کنار گذاشتن ترس از اشتباه
هیچ‌وقت از اشتباه کردن نترسید! انسان‌های موفق از اشتباهات خود تجربه گرفته و شکست‌های خود را مسیری برای پیروزی تلقی می‌کنند. بنابراین برای یک‌بار هم که شده ترس را کنار بگذارید و به زندگی و موفقیت‌های خودتان فکر کنید. هیچ‌وقت اجازه ندهید نظرات منفی دیگران روی شما تأثیر بگذارد. شما عزیزان باید بدانید که هیچ انسانی روی کره زمین کامل نیست!
 
تقویت اعتماد به نفس
برای اینکه نسبت به نظرات منفی دیگران بی تفاوت باشید، نیاز است اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اگر عزت نفس و اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کند، در نتیجه قضاوت‌های دیگران شما را عذاب نمی‌دهد. خودت را دست کم نگیرید، حرف‌های دیگران ازجمله اینکه چقدر چاق شده‌اید، چقدر پیر شده یا اینکه چرا این شکلی شده‌اید و مواردی از این قبیل به طور کلی روحیه شما را به هم می‌ریزد. بنابراین نباید اجازه دهید به سادگی حرف‌های دیگران شما را تحت تأثیر خودش قرار دهد.
 
 
 
بی تفاوتی در رابطه چگونه است؟
 
معمولاً افرادی که نسبت به دیگران بی تفاوت هستند در رابطه با شریک جنسی و یا پارتنر خود نیز بی تفاوت خواهند شد. درواقع این‌گونه زن و شوهرها با هم دیگر زندگی می‌کنند، اما هیچ احساسی نسبت به هم ندارند. حتی اگر شریک جنسی خیانت کند، برای آن‌ها مهم نیست و درواقع اصلاً به رابطه فکر نمی‌کنند. آن‌ها هیچ‌وقت دعوا و مشاجره نمی‌کنند، نه اینکه با هم خوب باشند، بلکه اصلاً به همدیگر اهمیت نمی‌دهند که بخواهند سر مسائل مختلف بحث کنند. آن‌ها از یکدیگر جدا نمی‌شوند، زیرا قرار گرفتن در کنار یکدیگر برایشان راحت‌تر است تا اینکه از هم جدا شوند. زوجین هرگز با همدیگر احساس صمیمیت نمی‌کنند، معمولاً وقت خود را در شبکه‌های مجازی با افراد غریبه می‌گذرانند. آن‌ها بیشتر درگیر مجازی هستند تا اینکه حضوری در کنار یکدیگر لذت ببرند.
 
 
سخن پایانی
به طور کلی اگر احساس می‌کنید که انرژی و انگیزه کمی دارید و دیگر هیچ‌چیزی برای شما جذاب نیست، حتماً به مشاور مراجعه کنید‌. باگذشت زمان و حمایت از شما این احساس بی تفاوتی بهبود پیدا می‌کند. در این مطلب از جوان ایرانی به نشانه های بی تفاوتی، انواع آن و درمان احساسات پرداخته‌ایم. اگر شما عزیزان تجربه‌ای در این مورد دارید، می‌توانید در انتهای مقاله بخش نظرات پیام خود را ثبت کنید.
برچسب : ,
نوشته شده در سه شنبه 11 بهمن 1401 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
Cal تفاوت بین خرید گزارش های رسانه های مختلف است؟
درباره :

 بهترین سایت ها برای خرید گزارش در این سایت نشان داده نمی شوند

انواع مختلف رسانه ها بسته به ماهیتشان اثرات متفاوتی دارند. به عنوان مثال، هدف شما ممکن است خرید یک آگهی باشد. در این صورت هنگام خرید لیست باید وب سایت یا رسانه ای را انتخاب کنید که بازدید روزانه داشته باشد. اگر محتوایی را برای اهداف سئوی وب سایت خود منتشر می کنید، ترافیک وب سایت شما ممکن است مفید نباشد. در عوض، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید ابزار سئوی مناسب و موثر را انتخاب کنید. خرید یک بیانیه بازاریابی واقعی به چه معناست؟ یک برنامه بازاریابی موثر طرحی است که تعدادی از معیارها را برآورده کند. این به هدف گزارش خرید از ارائه شما برمی گردد، به این معنی که هدف گزارش به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که چرا باید آن را متوقف کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای بهبود رتبه وب سایت خود در گزارش گوگل، تبلیغات بخرید، باید مواردی را در نظر بگیرید که ممکن است برای اهداف دیگر مفید نباشند.
محتوای این مقاله پنهان است
1 گزارش تبلیغات وبلاگ و تاثیر آن بر سئو
2 کجا باید گزارش کنم؟
3 گزارش تحصیلی
اخبار تبلیغات وبلاگ و تاثیر آن بر سئو 
گزارش بلاگ رپورتاژ چیست؟ گزارش های وبلاگ به گزارش های ارسال شده در وبلاگ های ایرانی نیز گفته می شود. به عبارتی تیم نشنت شبکه ای از وبلاگ های فعال در سرویس های مختلف وبلاگ ایرانی دارد و شما می توانید در این وبلاگ ها نیز گزارش تبلیغاتی ارسال کنید. خرید گزارش آگهی وبلاگ می تواند گزینه خوبی برای شروع لینک سازی سایت های جدید باشد. اگر حجم زیادی از گزارش وبلاگ ایرانی را سفارش دهید و تخفیف نشان داده شده در جدول زیر به صورت خودکار به لیست سفارشات شما مطابق جدول زیر اضافه می شود.
این سایت بهترین سایت ها را برای خرید گزارش لیست نمی کند
بهترین سایت برای خرید گزارشی که در سایت ها نشان داده نمی شود
کدام سایت ها را گزارش کنیم؟
گزارش ما در کدام سایت منتشر شده است؟ صفحات و وبلاگ هایی که گزارش ها در آنها منتشر می شود اختصاصی هستند و می توانید در قسمت کاربری ثبت نام کنید و کارت دریافت نمونه منبع گزارش را دریافت کنید تا لیست رسانه ها را برای بررسی ارسال کنید. به چه خبری می گویند اخبار مجله؟ گزارش خبری مجله گزارشی است که در صفحه خبری مجله نیشانت منتشر می شود. مزیت خرید رپورتاژ خبری تخصصی ارزان بودن آن نسبت به سایر سایت های خبری و نداشتن محدودیت های زیادی نسبت به سایت های خبری عمومی از جمله امکان عدم انتشار در دسته بندی خاص یا عدم قرار دادن گزارش یا تبلیغات است. در صورتی که گزارش خبری مجله هشتگ به صورت همزمان و با توجه به جدول زیر به تعداد زیاد سفارش داده شود، تخفیف در نظر گرفته شده در جدول زیر به صورت خودکار به لیست سفارشات شما اضافه می شود.
گزارش دانشگاه   
وقتی مقاله شما در بلوکی از وب سایت های دانشگاهی یا حتی در دامنه اصلی آن وب سایت ها منتشر می شود، شما یک مقاله علمی ارسال کرده اید. وب سایت های دانشگاه معمولا پسوند EDU را دارند. البته وب سایت هایی هستند که پسوند دامنه متفاوتی دارند. با توجه به اهمیت سایت های دانشگاهی، گزارش گیری از دیدگاه های مختلف در این سایت ها می تواند برای کسب و کار شما موثر باشد.
خرید تبلیغات در تعداد روزافزون وب سایت های امروزی می تواند مزایای زیادی برای کسب و کار ما به همراه داشته باشد. مزایایی مانند تبلیغات مستقیم وب سایت، افزایش اعتماد موتورهای جستجو به وب سایت ما، تأثیر مثبت بر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، افزایش رتبه وب سایت و موارد دیگر! البته، قبل از باز کردن یک آگهی، مهم است که بدانید دقیقاً چه گزارشی است. از آنجایی که اکثر ما وبمسترها و وب مسترها هدف مشترکی برای ایجاد برند و رتبه خود در گوگل داریم، باید برای انتخاب گزارش تبلیغاتی خود از این منظر قدم برداریم. انواع رسانه برای رپورتاژ تبلیغات پس از تعیین هدف از رپورتاژ تبلیغات، می توانیم از میان انواع رسانه های زیر برای خرید رپورتاژ انتخاب کنیم: دامای.
برچسب : ,
نوشته شده در سه شنبه 29 آذر 1401 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
کابین چرمی چیست؟ (با محصولات مراقبت از پوست آشنا شوید)
درباره :

 کابینت چرمی یک کابینت چرمی است

در این مقاله به شما توضیح خواهم داد که چه پاکسازی پوست و کابین هیدرودرمی یا به عبارتی صورت پوست، محصولات کابین پوست را ارائه می کنم.

باید بگویم که انواع مختلفی از فیشال برای پوست صورت وجود دارد که هر کدام برای اهداف مختلف و بر اساس نوع پوست افراد طراحی شده اند. این انواع شامل پاکسازی عمیق صورت یا استفاده از روش های پیشگیری از آکنه و جوش، ضد پیری و جوان کننده صورت، روشن شدن پوست صورت و لکه های بارداری، فتوتراپی صورت، بازسازی سلول های پوستی شیمیایی است. ، لایه برداری شیمیایی صورت یا لایه برداری شیمیایی، آنزیم میکرودرم ابریژن صورت و صورت. ما همچنین صورت را مرطوب می کنیم، تولید کلاژن را تحریک می کنیم، منافذ پوست صورت را تمیز می کنیم و پوست را برای دریافت سرم ها و مواد مغذی آماده می کنیم.

ممکن است در انتخاب صورت مناسب برای پوست خود کمی سردرگم شوید. اما نگران نباشید. با توصیه های پوستی در این زمینه می توانید بهترین آرایش صورت را برای پوست خود بیاموزید.

در همین حال، فراموش نکنید که هر درمان مراقبت از پوست صورت با یک مشاوره شروع می شود، جایی که پزشک تعیین می کند کدام محصولات و روش های صورت برای شما مناسب است یا کدام محصولات و درمان ها بهترین نتیجه را برای پوست شما خواهند داشت. . همراهی کند

نمایش کابین پوست

مراحل روی پوست صورت

پوست ما پوشش اصلی ما در برابر تاثیرات محیطی مانند نور خورشید، آلودگی هوا، گرد و غبار، میکروب ها، سموم و اشعه های مضر است.

بنابراین لازم است در فواصل زمانی معین پوست را تمیز، ترمیم و جوان سازی کرد.

همچنین بخوانید : پاکسازی پوست VIP چیست؟ (معرفی پکیج کامل پاکسازی پوست)

مراحل پوست صورت عبارتند از:

پوست را تمیز کنید

برای خوردن

شمع بندی

منافذ را تخلیه و باز می کند

مالش دادن

سرم درمانی و تغذیه پوست

مرحله اول: پاکسازی پوست

در این مرحله توصیه می شود ناحیه صورت و گردن را با روغن گیاهی یا محلول های پاک کننده ماساژ دهید تا مواد آرایشی و آلودگی ها از روی پوست پاک شود. سپس پاک کننده از روی پوست برداشته می شود، صورت کاملا خشک شده و برای مراحل بعدی آماده می شود.

گام دوم. بخور

از بخار برای تاثیرگذاری بیشتر صورت و تاثیر بر عمق پوست استفاده می شود. این دود به مرطوب شدن و نرم شدن پوست و بهبود پاسخ درمانی پوست کمک می کند. با این حال، جالب است بدانید که اگر بیمار پوست بسیار حساسی دارد، ممکن است تصمیم بگیرد که از ماسک صورت استفاده نکند. بنابراین بهتر است از دود خانگی حتی با بخار آب به تنهایی و بدون مشورت پزشک استفاده نکنید.

مرحله سوم: برداشتن پوست

در این مرحله بسته به نوع پوست و میزان عوارض پوستی، سلول های مرده سطح اپیدرم با کرم لایه بردار یا لایه بردار از روی پوست پاک می شوند. در مورد عملکرد لایه بردارها بهتر است بگوییم که این مواد فقط چسبندگی سلول های پوست را برای جداسازی کراتینوسیت های پوست کاهش می دهند و تاثیری در ترمیم یا تقویت پوست ندارند.

مرحله 4: منافذ پوست را باز کنید

بهتر است این مرحله را با یک مثال مختصر توضیح دهیم. همانطور که ما نیاز به تنفس داریم، پوست ما نیز به اکسیژن نیاز دارد. منافذ پوست ما دریچه هایی برای ورود اکسیژن به پوست هستند و اگر این منافذ توسط چربی اضافی یا سلول های مرده یا حتی باکتری ها مسدود شوند، اکسیژن رسانی به بافت پوست کاهش می یابد و باعث آکنه، آکنه و پیری پوست می شود. . رخ دادن

تخلیه را می توان به صورت دستی یا با ابزار مخصوص انجام داد. البته دوستان دقت کنید اگر این مرحله اشتباه انجام شود ممکن است عوارضی مانند زخم، کبودی، قرمزی یا آسیب عصبی روی صورت ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: هایپوتراپی و بالا بردن ارتفاع چیست؟ از کجا یاد بگیریم؟

مرحله پنجم: ماساژ صورت

ماساژ درمانی صورت بر روی صورت و قسمت بالایی بدن تمرکز دارد تا تخلیه لنفاوی و سم زدایی را افزایش دهد. همچنین ماساژ باعث افزایش خون رسانی به پوست، تحریک عضلات صورت و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

مرحله ششم: سرم، ماسک و تغذیه درمانی

در این مرحله یک ماسک یا مرطوب کننده مناسب روی پوست زده می شود تا خشکی پوست از بین برود و روتین صورت با یک سرم شفابخش، مرطوب کننده و ضد آفتاب به پایان می رسد. در واقع در این فرآیند سعی می کنیم با کمک سرم ویتامین های لازم برای ترمیم و کلاژن سازی پوست و افزایش یکپارچگی و محافظت از پوست در برابر نور خورشید را فراهم کنیم.

آیا قبل و بعد از آرایش صورت نیاز به مراقبت خاصی دارم؟

اول، یا بهتر است بگوییم، مهم‌ترین مراقبت قبل از صورت، در مورد محصولات پوستی که استفاده می‌کنید، مشکلات پوستی، هورمون‌ها یا سابقه بیماری‌های مربوط به پوست با پزشک مشورت کنید. با این کار نه تنها اثربخشی درمان صورت خود را افزایش می دهید بلکه از تحریک و آسیب به پوست در طول درمان نیز جلوگیری می کنید. علاوه بر این، توصیه می کنم چند روز قبل از انجام صورت خود از محصولات لایه بردار و اسکراب یا محصولات آرایشی حساسیت زا استفاده نکنید.

شستن صورت دو تا سه روز قبل از شستشو توصیه نمی شود

همچنین با توجه به اینکه پوست شما ممکن است بعد از درمان صورت دچار درجاتی از التهاب و قرمزی شود، استفاده از ضد آفتاب و مرطوب کننده های سبک مناسب پوست خود را فراموش نکنید. همچنین برای شستن چرم از پاک کننده های اسیدی یا قلیایی یا الکلی استفاده نکنید. از آنجایی که پوست بعد از درمان صورت بسیار حساس است، به مدت 48 تا 72 ساعت نباید از مواد شوینده یا لایه برداری قوی استفاده کنید.

همچنین بخوانید: بهترین برندهای رژ لب بدون سرب کدامند؟

آیا ماسک تمام بیماری های پوستی را درمان می کند؟

ممکن است تعجب کنید که آیا درمان صورت قادر به از بین بردن جای زخم و اسکار، مشکلات پوستی قدیمی، بیماری های پوستی عمیق تر یا مشکلاتی مانند هایپرپیگمانتاسیون پوست صورت است یا خیر؟ بهتر است بگوییم در سال های اخیر روش هایی مانند میکرودرم ابریژن و استفاده از لیزر برای حل مشکلات پوستی مقاوم در برابر درمان گسترش یافته است. بنابراین، پس از مشورت با پزشک، می توانید بهترین روش را برای درمان خود بیابید.

تعداد جلسات پوست صورت

تعداد جلسات پوست صورت برای هر فرد بسته به نوع پوست و آسیب پوست متفاوت است. اما بهتر است این درمان هر چند ماه یکبار و البته با نظر پزشک انجام شود. معمولاً افرادی که مستعد آکنه، آکنه، لکه های ناشی از افزایش سن هستند، افرادی که پوست حساس یا پوست بسیار چرب دارند، نیاز بیشتری به آرایش صورت دارند.

چه کسانی نباید از صورت استفاده کنند؟

صادقانه بگویم، تاکنون هیچ روش درمانی 100٪ ایمن پیدا نشده است. بنابراین، گروه های پرخطر مانند زنان باردار یا مادران شیرده باید قبل از درمان صورت با پزشک خود مشورت کنند.

همچنین، افراد مبتلا به سرطان پوست، حساسیت پوستی یا شرایط ژنتیکی که بر روی پوست آنها تأثیر می گذارد، باید قبل از استفاده از ماسک مشاوره مناسب را دریافت کنند.

در پایان این مقاله از صبر و همکاری شما در خواندن این مقاله تشکر می کنم. من فاطمه حبشی از شما دعوت می کنم برای آشنایی بیشتر با مراقبت از صورت از دوره های آکادمی فلدورا دیدن کنید (عناوین آموزش پاکسازی پوست صفر تا صد را ببینید).

https://fatemehhabashi.com/facial-products/

برچسب : ,
نوشته شده در شنبه 14 آبان 1401 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
کاربرد مه پاش صنعتی
درباره :

 

بازرگانی پروین با بیش از 15 سال تجربه فعالیت در مشاوره و فروش لوازم کشاورزی و صنعتی اقدام به راه اندازی سایت فروش آنلاین کرده تا بتواند این تجربه را با مشتریان و خریداران محترم به اشتراک بگذارد و همچنین استراتژی مدیران سایت در ابتدا خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها است.فروشگاه اینترنتی مای ابزار این امکان را به مشتریان میدهد تا با بررسی و مقایسه کالاها ، انتخاب و در نهایت تنها با چند کلیک کالای خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.از جمله کالاها و ماشین آلات کشاورزی و صنعتی که در سایت مای ابزار ارائه میشود عبارت اند از : انواع ابزار کشاورزی و صنعتی ، انواع موتوربرق ، انواع موتورپمپ بنزینی و دیزلی ، انواع پمپ آب خانگی و صنعتی ، انواع کف کش و شناور تکفاز و سه فاز ،انواع کارواش خانگی و صنعتی ، انواع تیلر و کلتی واتور ، انواع علفزن و دروگر ، انواع قیچی و اره باغبانی ، انواع اره زنجیری بنزینی و برقی ، انواع سمپاش دستی،شارژی،موتوری و پشت تراکتوری و کلیه ابزارآلات برقی،دریل،فرز،اینورتر و ترانس جوشکاری،انواع پیکور و بتن کن و بسیاری از کالاهای دیگر در خدمت شما خریداران گرامی است. 

 

تمیز کردن کفی یا زیر پایی خودرو ها به روش های دستی زمان بر بوده و مشتریان را اغلب از این کار منصرف می نماید. کفی های خودرو در داخل این تجهیزات کارواش قرار می گیرند و در پایان تمیز و خشک شده از دستگاه بیرون می آیند. به گزارش ایسنا بنابر اعلام بازرگانی آب نیرو، این دستگاه به وسیله یک عدد باتری کتابی و یا دو عدد باتری قلمی انرژی مورد نیاز خود را تامین میکند و ابعاد آن تقریبا برابر با یک کف دست است. همچنین طول فصل، طول روشنایی و سایه نیز در تعیین آب مورد نیاز دخیل هستند. اگر بخواهیم از دیگر مزایای جاروبرقی های صنعتی نام ببریم می توان به مخزن بزرگ این وسیله اشاره کرد و همچنین با دارا بودن فیلتر های قدرتمندشان مانع ورود ذرات ریز از داخل فیلتر به قسمت مکنده می شود. از دیگر تجهیزات کارواش می توان به اسپری مخصوص پاشش مواد شوینده، دستمال های میکرو فایبر مخصوص خشک کردن بدنه خودرو و نگهدارنده برف پاک کن اشاره کرد. یکی از مزیت های این پمپ بالا بودن فشار این نوع پمپ، این است که می توان تمامی نقاط سخت و باریک که دسترسی به این نقاط دشوار است را به وسیله ی دسته های لانس، به آسانی تمیز کرد و شستشو داد.

 

اصولا این کارواش با قابلیت تولید فشار آب پیوسته و بدون وقفه در مدت زمان های بسیار طولانی طراحی و تولید می شود و تولید آن به شیوه ای که تمامی اصول فنی و مولدهای برقی و همچنین استانداردهای طراحی کارواش برقی سازگاری دارد. کاربرد: شست و شوی تمامی سطوح مانند خودروهای مختلف، نمای ساختمان و… ضمن آنکه از این دستگاه برای شستشوی خودروهای سواری نیز استفاده میشود. مکانیزم عمل آن به این صورت است آب از یک تغذیه و منبع خارجی وارد پمپ دستگاه شده و با فشار الکتریکی، موتور آن شروع به کار کرده و سپس فشار آن افزایش می یابد. این کار توسط نازل های برنجی متصل به شلنگ های تحت فشار انجام می شود. کاربرد دارد. این نوع پمپ می تواند دارای بسیاری از مدارات کنترلی لازم برای حفظ یکپارچگی در تنظیم فشار و جریان باشد. نکته : اگر هوا سرد است و امکان یخزدگی تایمر وجود دارد حتما باید تایمر را خارج کنید .

 

می باشند. بنابر این اگر شما برق محل نصب کارواش خود را بدانید بسیار راحت می توانید کارواش خود را انتخاب نمایید. اگر به دنبال راهی برای کاهش مصرف آب هستید راه سریعتری جز نصب تایمر آبیاری قطره ای وجود ندارد. اولین هدف ایجاد هر شغلی ایجاد در آمد از آن است، شما با مدیریت صحیح می توانید در آمد خود را از کارواش راه اندازی شده بالا ببرید تا با هزینه ای که برای تجهیزات کارواش صنعتی متقبل شده اید دچار ضرر و زیان مالی نشوید. البته راه حل هایی به این منظور ارائه داده شده است. نگهدارنده های لنس از استیل ضد زنگ ساخته می شوند و در مدل های مختلفی چون پایه دار و دو قلو قابل ارائه هستند. این مدل تایمر یک کنترل کننده آبیاری باغ است که فقط برای کنترل سیستم های آبیاری در بخش های خانگی مانند آبپاش های چمن و قطره چکان و غیره طراحی شده است. تایمر آبیاری دیجیتال را چگونه تنظیم کنم؟ وارد شدن این دستگاه به عرصه صنایع مختلف و انجام عملیات شست و شوی مکانیزه و مدرنیته مزایای متعددی را با خود به همراه داشت که از مهم ترین آن ها می توان به حذف روش های سنتی و قدیمی نظافت اشاره نمود.

https://abniro.com/misting/

برچسب : ,
نوشته شده در دوشنبه 29 فروردين 1401 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران
درباره :

 در بخش پایانی اصل قانون سی و پنج چنین آمده است که افرادی که توانایی تعیین وکیل برای رسیدگی و پیگیری های لازم برای امور خود را ندارند ملزوماتی در این قانون اساسی ذکر شده که برای این اشخاص تمهیداتی لحاظ گردد که این افراد هم بتوانند وکیل معاضدتی داشته باشند. در پرونده هایی چون فرزندخواندگی، حضانت، مشارکت در فرآیند بازپرسی، شهادت، میانجیگری و بزهکاری، وکلا و دانشجویان در رشد مهارت های وکالتی خود بیش از آن چه در دانشگاه آموختهاند در کلینیک های حقوق کودک می آموزند. زمانیکه طرفین تصادف در شهرهای متعددی زندگی می کنند برای دریافت خسارت از اداره ی بیمه مدارک تشکیل دهنده پرونده الزامی است. یکی دیگر از مدارکی در تشکیل پرونده برای دریافت حق و حقوق از اداره ی بیمه الزامی است زمانی است که خسارت متحمل شده مبالغ عنوان شده بیش از تعهدات بیمه نامه شخص ثالث ( خودروی مقصر) است. وکیل اداری این اجازه را دارد که برای انجام امور شخصی به سایر ادارات مراجعه نماید و به هیچ عنوان این اجازه را ندارد که :1) حق وکالت در مراجع قضایی 2) انجام مشاوره حقوقی 3) دخالت در امور قضایی و همچنین دفاع از موکل در دادگاه ، بر عهده ی این شخص نیست. 

 
بهتر است بدانید که اگر شخصی تمایل دارد وکیل اداری شخصی شود نیاز به علم و دانش حقوقی نداشته است و یا به عبارت دیگر هر شخصی می تواند با هر مدرک و تخصص می تواند وکیل اداری شخصی فرد دیگری باشد و این اصطلاح برای تمامی افراد جامعه لحاظ می گردد. وکیل خانواده با اشرافی که بر قوانین دارد و آگاهی نسبت به نحوه رسیدگی و اصول دادرسی در محاکم، میتواند به جریان رسیدگی سرعت ببخشد و رسیدن به نتیجه مطلوب را به سهولت مقدور سازد. یکی اینکه علیرغم هم جنس بودن توصیه­ها با دوره قبل، دولت­های عضو شورا، اقدامات انجام شده از سوی عربستان در سال های 2009 تا 2013 را در پاسخ به توصیه های ارائه شده در سال 2009 کافی و قانع کننده ندانسته اند (سادات اخوی و خداشناس، 1394: 698). و به تعیین گزارشگر ویژه در زمینه آزادیهای مذهبی، خشونت علیه زنان، حقوق بشر مهاجران، فعالان حقوق بشر و آزادی اندیشه اقدام کردند.
 
با عنایت به اینکه در سال های اخیر، موضوع رفع تداخلات از اراضی ملی، دولتی و مستثنیات وارد سیستم قانونگذاری و نظام حقوقی ایران گردیده است و این موضوع از جمله موضوعات حقوقی فنی می باشد و از ان جایی که شناسایی مراجع رسیدگی کننده به دعوا و شیوه طرح دعوا از جمله مقدمات مهم دادرسی محسوب میشود نیازمند وجود یک وکیل مجرب و خبره برای مشاوره و حضور در دادگاه می باشد. طبق ماده ی سی و پنج قانون اساسی آماده است که : ( کلیه ی دادگاه های طرفین دعوا حق دارند که برای رسیدگی و پیگیری های بیشتر شخص برای خود یک وکیل باتجربه را انتخاب کنند و اگر این اشخاص از لحاظ مالی قادر به گرفتن وکیل نیستند باید برای این اشخاص تمهیداتی لحاظ شود که وکیل مورد نظر انتخاب شود.) یکی از حقوق اولیه و مهم که برای هر فرد وجودش الزامی و ضروری است داشتن وکیل است.
 
این وکیل پایه یک می افزاید مهم ترین خصیصه ی مهریه این است که یک سند لازم الاجراست. لازم به ذکر است که در قوانین جدید بیمه نامه آمده است که دیه ی شخص مسلمان و یا غیرمسلمان ( زن و مرد ) در سوانح رانندگی با هم برابر است. در ابتدا، به نظر می رسد هرچند وکالت بلاعزل در حضانت، می تواند صحیح باشد ولی چون هر لحظه موکل با انجام مورد وکالت، قادر است؛ دست وکیل را خالی بگذارد، ثمره عملی چندانی، برای وکیل ندارد. شخص متضرر خسارت وارد شده را از بیمه شخص ثالث شخص مقصر دریافت می کند بنابراین شخص مقصر برای دریافت خسارت وارد شده در صورتی که خودروی خود بیمه بدنه دارد می تواند اقدامات لازم را از سوی شرکت بیمه کننده انجام دهد. ضمن اینکه آگاهی کامل از اتهامات وارد شده و همچنین اطلاعات و مشخصات کامل از متهم خود دارد و با توجه به درستی و نادرستی بیاناتی که موکل برای وکیل خود بازگو می کند به بهترین شکل می تواند از موکل پرونده ی خود در دادگاه مربوطه دفاع نماید.
 
منبع:
 
برچسب : ,
نوشته شده در سه شنبه 25 آبان 1400 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
سخت افزار مورد نیاز برای یک وب سایت
درباره :

 

انتخاب میزبانی مناسب برای وبسایت یکی از اقداماتی است که شما باید هنگام راه اندازی وب سایت خود با دقت و ظرافت خاصی آن را انجام دهید. یافتن یک پلن میزبانی مناسب برای وب سایت که بتواند اهداف وب سایت شما را  پشتیبانی کند به صرف وقت و انرژی کافی نیاز دارد. هنگام انتخاب یک فضای میزبانی، بسیاری از اجزای سخت افزار مشابه هستند اما اگر شما قصد راه اندازی وب سایت بزرگی رادارید باید روی مقیاس پذیری منابع سرور توجه نمایید. انتخاب مشخصات سخت افزاری مناسب برای کارآمدی وب‌سایت شما اهمیت بسزایی دارد؛ ما در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چه مشخصات سخت افزاری مانند میزان RAM و cpu برای وبسایت مورد نیاز است؛تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

Ram چیست و چه مقداری از آن مورد نیاز است؟

Ram در واقع نوعی حافظه است که داده ها را به صورت موقت نگه می دارد به ویژه زمانی که شما چند فرآیند را همزمان با هم انجام میدهید رم بیشتری مورد نیاز است. اگر شما قصد راه اندازی یک وبسایت کوچک و بهینه را دارید شما با مقدار موجودی رم  مشکلی ندارید. اما چنانچه قصد راه اندازی یک وب سایت بزرگ را دارید به دلیل حجم ترافیک زیادی که دریافت می‌کند و باید با همه درخواست‌ها مواجه شود شما باید میزان موجودی رم خود را ارتقا بدهید و یا پلانی را انتخاب کنید که ظرفیت ارائه مقدار رم بیشتری را داشته باشد. علاوه بر این وب سایت هایی که پویا هستند بیشتر از وب سایت های اینستا به رم نیاز دارند.

 cpuچیست و چه مقداری از آن لازم است؟

 سروری که وب سایت شما را میزبانی می‌کند مانند کامپیوتر خانگی شما از چند cpuتشکیل شده است هر چه میزان ظرفیت cpu بیشتر باشد توانایی ذخیره و پردازش اطلاعات بیشتری را دارد و مانع از تاثیرات منفی روی عملکرد وبسایت شما می شود.

cpu می‌تواند در یک لحظه درخواست های زیادی را پردازش کند و برای حصول اطمینان از اینکه در درخواست ها بسیار سریع انجام می شوند از زنجیر زمان استفاده می کند. چنانچه افزایش زیادی در ترافیک یا مقدار زیادی ازدرخواست های اسکریپتی وجود داشته باشد عملکرد سایت شما دچار اختلال می شود و رضایت چندانی نخواهید داشت؛ اگر شما قصد راه اندازی یک وب سایت بزرگ و ترافیک بالا دارید توصیه می شود که از یک پلان میزبانی و  cpuبالا مانند یک سرور مجازی یا سرور اختصاصی استفاده نمایید.

ویژگی سخت‌افزاری دیگری که هنگام انتخاب  میزبانی وب باید مورد توجه قرار دهید فضای هارد دیسک و مقیاس پذیری برای اوج ترافیک است؛ بیشتر شرکت هایی که خدمات میزبانی وب ارائه می‌دهند مقدار مشخصی از فضای هارد دیسک را برای وبسایت اختصاص می‌دهند. اگر که شما یک وبسایت بزرگ دارید باید اطمینان حاصل نمایید که حافظه ذخیره سازی کافی برای همه فایلهای شما وجود دارد به ویژه زمانی که میخواهید تمام فایل های خود را روی سرور ذخیره کنید به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید.

برچسب : ,
نوشته شده در سه شنبه 25 آبان 1400 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
آیت‌الله رئیسی به انتخابات ریاست‌جمهوری وارد شود، حمایت کامل اصولگرایان را دارد
درباره :

 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، درباره روند وحدت اصولگرایان برای انتخابات آینده توضیح داد.

 

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت جریان اصولگرا در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: شورای وحدت اصولگرایان کار خود را با جدیت جلو می‌برد و هیات اجرایی اقدامات خوبی را انجام داده‌، البته هنوز وارد تعیین مصادیق نشده‌ایم که به آن هم ورود پیدا خواهیم کرد.

او ادامه داد: چندی پیش خبری مطرح شد مبنی بر اینکه افرادی نظیر آیت الله سید ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف قرار است نامشان مورد بررسی قرار بگیرد، اما این صرفا یک گمانه زنی بود؛ با این حال تقاضاهای بسیاری از جانب شخصیت‌ها و احزاب مختلف برای ورود آیت الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است. ما هم در مصاحبه‌ها اعلام کردیم که با ورود آیت الله رئیسی در اردوگاه اصولگرایان اجماع صورت خواهد گرفت و هنوز هم در اذهان مردم نام آیت الله رئیسی مطرح است.

سجادی افزود: اگر رئیسی به عرصه انتخابات وارد شود بسیاری از افراد وارد نخواهند شد، زیرا یک بار اصولگرایان بر سر آیت الله رئیسی به اجماع رسیده و یک رای شانزده میلیونی هم از جانب او نصیبشان شده است. اگر بار دیگر هم تصمیم به حضور بگیرد حتما باز هم اجماع بر روی او صورت خواهد گرفت و شورای ائتلاف و شورای وحدت یکی خواهند شد.

سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره احتمال رفتن شورای وحدت به سمت علی لاریجانی هم گفت: این موضوع بارها تکذیب شده است؛ کمااینکه اصلا تا به حال نام و چهره‌ای مطرح نشده است. 

او با اشاره به ساختار شورای وحدت اصولگرایان ادامه داد: روحانیت مبارز با ساختار جدید خود ساختار حزبی پیدا کرده است و طرحی را پیشنهاد داده‌ که به وسیله آن از احزاب مختلف استفاده خواهد شد و بسیاری از احزاب اصولگرا را دعوت کرده و همه پای کار هستند که این نوعی رویکرد خوب است که از احزاب دعوت به عمل می‌آورد، اما در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب احزابی وجود ندارند و صرفا چند حزب در آن فعالیت می‌کنند که برخی از احزاب هم در هر دوی این شوراها فعالیت می‌کنند که این خود مورد انتقاد است. اگر وحدت در اردوگاه اصولگرایی وجود نداشته باشد لطمه و آسیب خواهیم خورد و نتیجه خوبی نخواهد داشت.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت این دو شورا (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و‌ شورای وحدت اصولگرایان) یکی خواهند شد؟ گفت: من به صراحت می‌گویم که اگر آیت الله رئیسی به میدان بیاید این وحدت حاصل خواهد شد، اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد ممکن است باعث اختلاف شود.

انتهای پیام/

برچسب : ,
نوشته شده در شنبه 16 اسفند 1399 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
ریزش مجدد بیتکوین
درباره :

 ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی با کاهش همراه شد.

ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی با کاهش همراه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، تیم بسکتبال دالاس ماوریکز که از پرطرفدارترین تیم های ورزشی آمریکا محسوب می شود در بیانیه ای اعلام کرد از این پس هواداران باشگاه امکان خرید محصولات تبلیغاتی و تجهیزات ورزشی این باشگاه را با استفاده از ارزهای دیجیتالی بیتکوین و دوج کوین خواهند داشت. هدف از این اقدام، حرکت در مسیر فناوری های آینده عنوان شده است.  

شمار دیگری از شرکت های بزرگ جهان برای ورود به بازار رمزارزها اعلام آمادگی کرده اند.  کمپانی نتفلیکس که بزرگ ترین رسانه پخش فیلم و سریال جهان محسوب می شود از بررسی بازار رمزارزها برای تصمیم گیری در خصوص سرمایه گذاری در آن ها خبر داده است. خودروسازی هیوندای کره هم اعلام کرد احتمالا به زودی در برخی از فروشگاه های آن امکان خرید خودرو با ارزهای دیجیتالی مهیا خواهد شد. در حال حاضر خودروسازی تسلا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است.  

مقامات منطقه مغولستان داخلی در چین اعلام کردند با هدف صرفه جویی در مصرف برق، روند استخراج بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی در این منطقه ممنوع خواهد شد. تخمین زده می شود استخراج بیتکوین در هر سال به چیزی حدود ۱۲۸.۸۴ تراوات بر ساعت مصرف برق نیاز داشته باشد که این میزان از مصرف برق کشورهایی نظیر آرژانتین و یا اوکراین در یک سال هم بیشتر است. هشت درصد کل بیتکوین های دنیا در مغولستان داخلی چین استخراج می شود. این رقم برای آمریکا ۷.۲ درصد است.  

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۹۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۲۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۶۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیتکوین و ۱۲ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ۱۳ ظهر به وقت شرقی) / این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیتکوین

قیمت: ۴۸ هزار و ۱۹۳.۲۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۲۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۱۶ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۵۳۸.۹۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۹۸ درصد کاهش 

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۸ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۲۲۹.۳۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۹۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۹۳ درصد کاهش

۵- کاردانو

قیمت: ۱.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۰.۱۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۴ درصد کاهش

۶- پولکا دوت

قیمت: ۳۵.۱۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۲۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۹۶ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۴۷۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۱۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۹ درصد کاهش

۸- لایت کوین

قیمت: ۱۸۰.۱۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۰۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۲۵ درصد کاهش

۹- چین لینک

قیمت: ۲۷.۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۹.۲۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۶۱ درصد افزایش

۱۰- بیتکوین کش

قیمت: ۵۰۳.۲۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۳۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۲ درصد کاهش

برچسب : ,
نوشته شده در شنبه 16 اسفند 1399 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
عناوين آخرين مطالب ارسالي
» تکنیک های بازنویسی محتوا
» وسواس چیست؟ انواع وسواس‌های فکری و عملی و درمان آن‌ها
» آزمایش مایع نخاعی ; عوارض آزمایش LP و یا پیونکسیون کمری
» آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «جاده»
» آهنگ جدید سینا حجازی به نام «برمودا»
» برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟
» رنگ کردن و استفاده از مو
» آهنگ جدید مجید رضوی به نام «این همه دوست دارم یادت میشه نره»
» خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)
» دما باید به دقت کنترل شود
» امنیت فیزیکی چیست؟ معرفی تهدیدات و ریسک های Physical Security
» انواع دستگاه فتوکپی
» تاثیر روانشناسی آموزشی در بهبود آموزش و پرورش
» آهنگ جدید معین زد به نام «من خوابم نمیبره دیگه خوابم نمیبره
» A - Z از فالوور اینستاگرام فالونیک
» آنچه باید از معلمان خود درباره باغ پرندگان اصفهان پرسیده داشته باشید
» دبی مال بد است. اما بهتر است به احتمال زیاد درباره آن اضافی بدانید.
» معایب و مزایای استفاده از مایکروفر
» دیگر هرگز روستای فیلبند خود را از دست ندهید
» A - Z راهنما خرید فالوور اینستاگرام ارزان

صفحات ديگر
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد


درباره وبلاگ




آرشيو مطالب

1403
1402

نظر سنجی



آمار و امكانات

تعداد آنلاین : 2
بازدید امروز : 265
بازدید دیروز : 549
بازدید هفته : 2838
ماه گذشته : 11028
سال گذشته : 71915
بازدید کل : 212506
تعداد پست ها : 51
تعداد نظرات : 1
پیج رنک : PageRank 0 out of 10

0


پشتیبانی

RSS

POWERED BY
blogtez.com