تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
پرینت گرفتن با گوشی از طریق وای فای

صفحه ی نخست

ایمیل مدیر

صفحه خانگی

مشخصات مدیر

RSS

علاقمندی کردن

ذخیره کردن صفحه

منوی اصلی

صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
بزرگترین فروشگاه اینترنتی

خبرنامه



لينك باكس و بنر

پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سايت خاور نیوز خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طريق نظرات به ما اطلاع دهيد .
پرینت گرفتن با گوشی از طریق وای فای
درباره :

 

چاپ با موبایل اندروید و آیفون

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بسیاری از اسناد، عکس ها و فایل های خود را در گوشی یا تبلت خود در فضای ابری نگهداری می کنید و می خواهید بتوانید از طریق وای فای از گوشی خود پرینت بگیرید، این مقاله برای شما مناسب است. اغلب پیش می آید که شما به یک کپی از یک ورق کاغذ یا کاغذ نیاز دارید. این فایل سند می تواند عکس، رزومه یا سندی باشد که می خواهید در جایی از فایل خود نمایش داده یا ذخیره کنید.

خوشبختانه برای چاپ فایل ها مانند قبل نیازی به کامپیوتر ندارید. می توانید این کار را مستقیماً از تلفن هوشمند خود با اتصال تلفن به چاپگر از طریق Wi-Fi انجام دهید. فرقی نمی کند از محصولات اپل، آیفون یا آیپد یا گوشی و تبلت با سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، در این مقاله نحوه اتصال هر دو سیستم عامل به چاپگر را مورد بحث قرار داده ایم. امیدواریم با مطالعه آن بتوانید اسناد موجود در دستگاه خود را به راحتی به فایل فیزیکی تبدیل کنید.



از تلفن یا تبلت اندرویدی چاپ کنید

راه های زیادی برای چاپ فایل ها از دستگاه های اندرویدی شما وجود دارد. نه تنها سیستم عامل اندروید پیشرفت های چشمگیری در چاپ با کیفیت بالا داشته است. علاوه بر این، نسل جدید چاپگرها دارای قابلیت ها و ویژگی های جدیدی برای پردازش چاپ از طریق شبکه Wi-Fi هستند. یکی از مطمئن ترین و آسان ترین راه ها برای اتصال دستگاه های اندرویدی به چاپگرها، برنامه Google Cloud Print و سرویس چاپ پیش فرض است.

 


اتصال گوشی به چاپگر از طریق برنامه چاپ ابری گوگل

Google Cloud Print فناوری است که به شما امکان می دهد فایل های خود را از هر کجا و در هر دستگاهی چاپ کنید. شاید بتوان این اپلیکیشن را بهترین روش چاپ از دستگاه های اندرویدی دانست. با ایجاد حساب کاربری گوگل می توانید از این قابلیت برای چاپ فایل ها و اسناد خود به صورت بی سیم استفاده کنید. فقط باید بدانید که آیا دستگاه چاپ شما از این ویژگی پشتیبانی می کند و به شما امکان چاپ در فضای ابری را با اتصال به دستگاه های هوشمند می دهد یا خیر.

اساساً این برنامه بر روی بسیاری از دستگاه های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید موجود است. برای یافتن آن، باید به بخش «تنظیمات» دستگاه خود بروید و کلمه «چاپ» را جستجو کنید. اگر Cloud Print نصب شده باشد، این برنامه برای شما نمایش داده می شود.



Google Cloud Print

اما اگر این گزینه را پیدا نکردید کافیست به فروشگاه گوگل پلی بروید و این برنامه را دانلود کنید.

با Google Print چاپگر را به تلفن خود اضافه کنید

برای استفاده از این فناوری ابتدا باید چاپگر مورد نظر خود را به برنامه اضافه کنید. مطمئن شوید که چاپگر شما روشن است؛ همچنین تلفن همراه اندرویدی و چاپگر شما باید به وای فای متصل باشد.

دوباره وارد تنظیمات گوشی خود شده و عبارت print را جستجو کنید. یک گزینه "چاپ" ظاهر می شود که می توانید روی آن کلیک کنید. در صفحه باز برنامه «Google cloud print» را مشاهده خواهید کرد. در بالای صفحه، در سمت راست، یک دکمه منو وجود دارد که گاهی اوقات به صورت سه نقطه ظاهر می شود. اگر روی آن ضربه بزنید، می‌توانید گزینه «افزودن چاپگر» را در بین گزینه‌های موجود بیابید.



چاپگر را به Google Cloud Print اضافه کنید

برنامه چاپ ابری به طور خودکار چاپگرهای موجود در شبکه Wi-Fi شما را جستجو می کند. پس از یافتن چاپگر مورد نظر خود، انتخاب کنید تا آن را به چاپگرهای خود اضافه کنید. اکنون آماده هستید تا دستورات لازم برای چاپ فایل را با گوشی اندرویدی خود صادر کنید.



نحوه چاپ از تلفن اندرویدی با استفاده از فناوری چاپ ابری Google

اکنون که چاپگر مورد نظر را با استفاده از فناوری چاپ ابری به گوشی اندرویدی خود اضافه کرده اید، به راحتی می توانید فایل مورد نظر را چاپ کنید. برای انجام این کار، پس از باز کردن یک فایل، تصویر، ایمیل ایمیل یا صفحه وب را که می خواهید چاپ کنید، روی دکمه منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و گزینه «چاپ» را انتخاب کنید.

به این ترتیب شما به طور خودکار به چاپگری که اضافه کرده اید متصل می شوید. اما اگر بیش از یک چاپگر اضافه کرده اید، باید روی دستگاه مورد نیاز کلیک کنید. بنابراین می توانید از تنظیمات مختلف برای چاپ سند استفاده کنید. این تنظیمات شامل تعداد کپی برای چاپ، اندازه کاغذ، رنگی یا سیاه و سفید و جهت صفحه است.
 

 

در نهایت دستور چاپ را صادر کنید تا فرآیند چاپ کامل شود.

تلفن Android خود را از طریق Wi-Fi از طریق برنامه خدمات چاپ پیش فرض به چاپگر متصل کنید

سرویس چاپ پیش‌فرض به تلفن Android شما امکان می‌دهد چاپگر را در شبکه Wi-Fi پیدا کند. به همین دلیل، لازم است در طول این فرآیند به یک شبکه وای فای متصل بمانید تا از وقفه جلوگیری شود. اگر خطایی دریافت کردید یا نمی توانید چاپ کنید، ابتدا بررسی کنید که گوشی هوشمند شما به وای فای مورد نظر متصل است. زیرا گاهی اوقات دستگاه ها می توانند به شبکه دیگری متصل شوند تا سیگنال قوی تری پیدا کنند.



با استفاده از سرویس پیش‌فرض در تلفن Android خود چاپگر اضافه کنید

برای اتصال گوشی اندرویدی خود به چاپگر از طریق این عملکرد استاندارد، باید وارد بخش «تنظیمات» تلفن همراه خود شوید. پس از جستجوی کلمه کلیک بر روی گزینه کلیک کنید. خدمات چاپگر پیش فرض را انتخاب کرده و روشن کنید تا لیستی از چاپگرهای موجود در آن شبکه را به شما نشان دهد. سپس یکی از این دستگاه ها را انتخاب کنید.

اگر چاپگر شما پیدا نشد، دوباره به تنظیمات بروید و این بار به جای سرویس پیش‌فرض، روی گزینه «افزودن سرویس» ضربه بزنید. با رفتن به گوگل پلی، نام برند چاپگر خود را وارد کرده و اپلیکیشن آن را دانلود کنید. نرم افزارهای تخصصی طراحی شده توسط سازندگان چاپگر، اتصال آنها به دستگاه های مختلف را تسهیل کرده است.

توجه داشته باشید که امکان اضافه کردن چاپگر به صورت دستی نیز وجود دارد. برای انجام این کار، وارد سرویس چاپگر پیش فرض شده، از منوی بالا سمت راست، «Add printer with IP address» و «Add printer» را انتخاب کرده و در قسمت مربوطه «IP» را وارد کنید. با کلیک بر روی گزینه "افزودن" نام دستگاه خود را در لیست ارائه شده مشاهده خواهید کرد.



نحوه چاپ از تلفن اندرویدی خود با استفاده از سرویس چاپ پیش فرض

اکنون که چاپگر شما آماده چاپ است، می توانید هر سندی را که می خواهید چاپ کنید. فایل خود را انتخاب کنید و روی منوی سه نقطه کلیک کنید. پس از انتخاب چاپگر خود، روی دکمه "چاپ" کلیک کنید و صفحه تنظیمات را مشاهده خواهید کرد. تعداد چاپ های مورد نیاز، اندازه کاغذ، جهت، حالت رنگ، امکان چاپ دو طرفه یا تک رو و انتخاب صفحه از مواردی است که می توانید تغییر دهید. پس از بررسی سند، می توانید یک چاپ سفارش دهید.



با محصولات آیفون یا اپل چاپ کنید

Apple AirPrint یک برنامه برای دستگاه های iOS است. این برنامه به شما امکان می دهد اسناد با کیفیت بالا را از آیفون خود چاپ کنید. عملکرد این برنامه مشابه اکثر نسخه های آیفون است و استفاده از نرم افزار را برای کاربران آسان می کند.

اگر قصد خرید چاپگر و استفاده از سیستم عامل iOS را دارید، باید چاپگری تهیه کنید که از Apple AirPrint پشتیبانی کند. اصولا با مشاهده لوگوی این برنامه بر روی بسته بندی دستگاه می توانید از این موضوع مطمئن شوید
 

 

برای چاپ یک سند با استفاده از برنامه AirPrint در آیفون، مراحل زیر را دنبال کنید:

1- مطمئن شوید که چاپگر و آیفون شما به شبکه وای فای متصل هستند.

2- چاپگر را انتخاب کنید. برنامه‌هایی مانند Mail، Safari و Evernote از AirPrint پشتیبانی می‌کنند. با بازکردن آنها می توانید ارتباط آیفون و چاپگر را بررسی کرده و در نهایت چاپگر مورد نظر را انتخاب کنید.

اکثر برنامه‌ها نماد اشتراک‌گذاری دارند که روی آن کلیک کرده و «Print» را انتخاب می‌کنید و نام چاپگر شما ظاهر می‌شود. اگر برای اولین بار از این ویژگی استفاده می کنید، باید چاپگری با "AirPrint" را از بالای دستگاه های موجود در بالای صفحه انتخاب کنید و این دستگاه را ذخیره کنید زیرا همیشه در آینده از آن استفاده خواهید کرد.

اگر نمی توانید چاپگر خود را پیدا کنید، انتخاب «انتخاب چاپگر» به آیفون شما اجازه می دهد چاپگرهای اطراف را جستجو کرده و دستگاه مورد نظر خود را پیدا کند.

3- انجام هماهنگی های لازم برای چاپ. تعداد صفحات مورد نیاز، طرح رنگ و انتخاب صفحات مورد نیاز مواردی هستند که می توانید بنا به اولویت خود اعمال کنید.

4- در نهایت روی «چاپ» در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا سند شما چاپ شود.



آخرین کلمه

توانایی اتصال تلفن همراه به چاپگر می تواند بسیاری از کارهای روزانه را تسهیل کند. زیرا برای چاپ اسناد و تصاویر نیازی به انتقال اطلاعات به کامپیوتر نداریم. امیدواریم اطلاعات این مقاله پاسخگوی سوالات شما در مورد چاپ از اندروید و آیفون با استفاده از وای فای بوده باشد. اگر به دنبال چاپگر با کیفیت و حرفه ای هستید به سایت آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید; تیم ما در انتخاب بهترین و پیشرفته ترین چاپگر در کنار شما خواهد بود.
 

برداشت شده از: اتصال گوشی به چاپگر با وای فای

برچسب : ,
نوشته شده در پنجشنبه 25 خرداد 1402 توسط خاور نیوز | لينك ثابت |
عناوين آخرين مطالب ارسالي
» آهنگ جدید سامان جلیلی به نام «جاده»
» آهنگ جدید سینا حجازی به نام «برمودا»
» برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟
» رنگ کردن و استفاده از مو
» آهنگ جدید مجید رضوی به نام «این همه دوست دارم یادت میشه نره»
» خرید ملک در قبرس شمالی (بهترین قیمت ملک در قبرس)
» دما باید به دقت کنترل شود
» امنیت فیزیکی چیست؟ معرفی تهدیدات و ریسک های Physical Security
» انواع دستگاه فتوکپی
» تاثیر روانشناسی آموزشی در بهبود آموزش و پرورش
» آهنگ جدید معین زد به نام «من خوابم نمیبره دیگه خوابم نمیبره
» A - Z از فالوور اینستاگرام فالونیک
» آنچه باید از معلمان خود درباره باغ پرندگان اصفهان پرسیده داشته باشید
» دبی مال بد است. اما بهتر است به احتمال زیاد درباره آن اضافی بدانید.
» معایب و مزایای استفاده از مایکروفر
» دیگر هرگز روستای فیلبند خود را از دست ندهید
» A - Z راهنما خرید فالوور اینستاگرام ارزان
» تشک فنری رویا بونل 1
» انواع رژیم کم کربوهیدرات (کتوز چیست و چگونه به این مرحله برسیم)
» ملافه چه رنگی بخرم؟

صفحات ديگر


درباره وبلاگ




آرشيو مطالب

1403
1402

نظر سنجی



آمار و امكانات

تعداد آنلاین : 3
بازدید امروز : 279
بازدید دیروز : 602
بازدید هفته : 1463
ماه گذشته : 5104
سال گذشته : 65991
بازدید کل : 206582
تعداد پست ها : 48
تعداد نظرات : 1
پیج رنک : PageRank 0 out of 10

0


پشتیبانی

RSS

POWERED BY
blogtez.com